Yasmine schreef:_Anneke_ schreef:Wat gaaf zeg! Vancouver he? (heb even blog doorgespit) erg gaaf! En trouwens, dat skigebied waar je was, dat is northstar bij lake tahoe toch? Daar was ik toevallig afgelopen zomer! (toen was het er een stuk rustiger :p ).
Ik doe zelf een liberal arts and sciences bachelor (University college) (waarschijnlijk vergelijkbaar met wat je in canada deed), ben een pre-medical major, wat heel kort gezegd betekent dat ik geneeskunde via een omweg doe
Dat college geld is idd een issue, super relaxed dat je dat voor exchange niet hoeft te betalen anders was het inderdaad echt niet te doen geweest! Heb jij het ook via jouw opleiding kunnen dan dan?
Vancouver inderdaadDat skigebied was Whistler. Lake Tahoe is een paar uur verder weg
Ik doe een master in culturele studies en ben daarvoor op uitwisseling kunnen gaan, dus ik heb in UBC vakken gevolgd die nu op mijn diploma komen te staan en waar ik ook studiepunten voor heb gekregenDoe jij het dan anders, staat het los van je opleiding?
Nee ik bedoel hier: http://2.bp.blogspot.com/-1gxqvJn4VKU/T ... 9_edit.jpg Ben ook in Whistler geweest en kon me niet herinneren dat ze daar zo'n identiek plein hadden als in northstar

Ik doe het ook gewoon binnen mijn opleiding hoor