Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juangi schreef:Ik zie geen reacties (ik heb ze allemaal gelezen), ik zie 500 moeders die hier alsware een kind de les leren, die hele preken geven over hoe slecht ze is, dat ze haar man moet dumpen omdat het in de buurt komen van een psychopaat/serieverkrachter. Dat vind ik te ver gaan. Ze word hier volledig de grond in geboord.
rOcky_lofz schreef:Roselie schreef:Zijn er wel eens mannen op de ranch geweest? Hoe waren hun ervaringen?
vraag ik me ook af, maar eerder in het topic is deze vraag ook gesteld, en geen antwoord op gegeven..
IKbenEllen schreef:Vooropgesteld dat ik het goed vind dat hier openheid van zaken gegeven wordt. Ik denk dat de meiden echt nare ervaringen met de man gehad hebben, en het is goed dat hier voor gewaarschuwd wordt.
Maar ik ben het er absoluut mee eens dat hier insinuaties worden gedaan door mensen die er nooit geweest zijn, waar, ware het een topic over bv een willekeurige handelsstal, keihard door beheer ingegrepen zou worden. Waarom nu niet vraag ik me af.
Ik denk dat het Bedouin nu wel duidelijk is hoe er vanuit de Bokt bezoekers over haar huwelijk gedacht wordt. Dat hoef niet herkauwd en herkauwd te worden.
pniekepnak schreef:Zoals mijn eerdere post al aangeeft ben ik het daar ook mee eens. Hoe het huwelijk van die twee in elkaar steekt hebben wij gewoon niets mee te maken, en daar weten we ook niets van. Insinuaties en speculaties slaan dus nergens op en zijn gewoon een vorm van stoken. Ik begrijp niet helemaal wat dat toevoegt aan de discussie.
Hoe het er daar aan toe gaat in het bedrijf lijkt me niet helemaal zoals het hoort, en ik hoop zoals ik al eerder aangaf oprecht dat Bedouin een manier vindt om dit alles op te lossen. Ook ik vind het een prachtig concept namelijk, en het zou zonde zijn als dit verloren gaat. Niet alleen voor het bedrijf van Bedouin en haar man, maar ook van andere mensen in Tunesië die hier helemaal niets mee te maken hebben. Ik heb al een aantal keer gelezen dat bokkers nu maar niet meer naar Tunesië gaan. Dat zou toch verschrikkelijk zonde zijn?
HolyPope schreef:Het is MIJN indruk!
Een man die het lef heeft om een vrouw te slaan is NOT done!