Ik ben jaloers dat jij weer mag, ik zou zo weer terug willen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben jaloers dat jij weer mag, ik zou zo weer terug willen!
.
. Juni 2013 5 dagen New York en dan door naar Miami/Key West waar we 10 dagen willen blijven. Als we terug zijn van deze reis gaan we de tickets boeken
.
MontyRulezz schreef:Haha ja het waren ook maanden, de tickets zijn begin januari geboekt.
Het heeft zooooooooolang geduurt, maar nu is het eindelijk bijna zover!!
Onze volgende reis is alweer in de maak. Juni 2013 5 dagen New York en dan door naar Miami/Key West waar we 10 dagen willen blijven. Als we terug zijn van deze reis gaan we de tickets boeken
.
dat maakt het zo moeilijk
Nadir schreef:Montyrulezz, op zich is €700 in juni helemaal niet zo gek hoor. Wat had je zelf in gedachten dan?
, haha we gaan toch pas boeken als we terug zijn van onze aankomende reis wat laatst oktober zal zijn. Ik wil het liefste rond de 600 euro betalen maar dat zal wel niet lukken denk ik.

) . Eerst 7 dgn. Orlando: Magic Kingdom, Islands Of Adventure van Universal, SeaWorld (+dine with Shamu), Discovery Cove, Arabian Nights en flink shoppen in de Premium Outlets. Dan 4 dagen Backstreet Boys cruise naar de Bahamas en dan nog 14 dagen Miami Beach.Zinn schreef:nou, een beetje van allesdat maakt het zo moeilijk

er is zoveel.... 
Zinn schreef:ow ook leuk, met dolfijnen zwemmen!! maar dat bedoel ik nuer is zoveel....
...en we moeten uiteraard een beetje het budget in de gaten houden
New York had ik gedacht aan 3 of 4 volle dagen (reisdagen niet meegeteld) aangezien we vooral het vakantiegevoel willen hebben ook, maar als we dan toch naar amerika gaan, willen we ook niet 2 weken in miami zelfs blijven zitten