miccamaaike schreef:4 days
110 hours
6637 minutes
398247 seconds
dit zegt mijn countdown
Wij gaan zondag "pas" dus voor mij nog....
5 Days
137 Hours
8227 Minutes
493661 Seconds
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irene18 schreef:vrienden van ons zijn daar ook wel eens heen geweest, maar toen lag er niet genoeg sneeuw om te skiën... Dus ik zou niet weten hoe het daar is. Je hoort veel negatieve en positieve verhalen, dus ik denk dat het maar net is waar je naar zoekt![]()
haha,, jullie countdown klopt ook niet helemaaldat is hetzelfde als:
10 dagen, 17 uur, en .. uhm, wacht,, dat zijn wel heel veel minuten, ik geef het op met uitrekenen
Anneert schreef:Hoe is Winterberg? Hoeveel liften heb je daar? Ik zit er aan te denken er eens met mijn vriend heen te gaan, zo ver is het niet, maar geen idee van hoe het daar is
Blanket schreef:Irene18 schreef:vrienden van ons zijn daar ook wel eens heen geweest, maar toen lag er niet genoeg sneeuw om te skiën... Dus ik zou niet weten hoe het daar is. Je hoort veel negatieve en positieve verhalen, dus ik denk dat het maar net is waar je naar zoekt![]()
haha,, jullie countdown klopt ook niet helemaaldat is hetzelfde als:
10 dagen, 17 uur, en .. uhm, wacht,, dat zijn wel heel veel minuten, ik geef het op met uitrekenen
Hihi!Het is ook niet .. en.. en.. en.. maar 5 dagen = zoveel uur = zoveel minuten - zoveel seconden.