Oh lekker! Wij zijn naar de hammam in Midoun geweest, 3 uur scrub, gommage en massage voor maar 5 euro. Ze hebben ook van die lekkere olietjes daar hmmm.....ik zou zo weer willen
Zitouna
Geplaatst: 11-12-11 19:30
Whoo dat is wel heel goedkoop, zelfs voor hier weet je nog hoe hij heette?
het was heerlijk ontspannend for those who wish to know
milou123
Geplaatst: 11-12-11 22:00
Fijn te horen.
vroli1
Geplaatst: 12-12-11 00:54
Oh heerlijk hammam.. Alleen masserde mijn masseur mij te hard.. :/ kan ook aan mijn spieren liggen natuurlijk.. maar die zeep massage was verrukkelijk!
*jaloers op renee*
Issy
Geplaatst: 12-12-11 10:38
lakshmi schreef:
Whoo dat is wel heel goedkoop, zelfs voor hier weet je nog hoe hij heette?
Mijn arabisch is niet zo goed...dus de naam weet ik niet. Maar de taxi heeft ons daar afgeleverd, een hammam voor arabische vrouwen, geen toeristen hammam. Ze hadden zelfs nog nooit toeristen binnen gehad zeiden ze, dus vonden het wel stoer dat wij dit aandurfde, en ze waren zeer vriendelijk en gaven uitleg over het complete ritueel, echt heel leuk!
Barbara echt stoer haha ja zoiets kost in Nederland al snel tien keer zoveel natuurlijk... Hier kost een massage trouwens ook meestal wel wat meer nog haha dus jullie hebben het echt goed gedaan.
Nou hier was het weer mooi zonnig vandaag, hebben net wat rijfoto's van Flaaf op het strand gemaakt, meneer was vandaag in een relaxmood haha. Oh het ging nog best, nog wel lekker gegaloppeerd en gedraafd maar wel even wat minder power dan wanneer z'n vriendjes erbij zijn. Daarbij was het ook nog hoog water en was er bijna geen hard zand voor de zee dus dat remde ook nog wat af. Maar hij was wel zo relaxt dat Renee er ook nog even is opgestapt
haha dan staan je foto's er bijna op, die post plaatste je 41 minuten geleden benieuwd, benieuwd en heerlijk van je massage, zou er ook wel een willen krijgen vanavond
Oeh ja gezien, zitten echt mooie foto's tussen! Hihi was nog wel bang dat ik er gek op zou zitten ofzo, heb nog nooit echte rijfoto's van mezelf gezien eigenlijk, maar dat viel ook nog wel mee zitten ook wel leuke van Renee en Flaaf tussen ok niet zo mooi als zij ze kan maken natuurlijk
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 22:39
FOTO'S !!!
Vond het toch weer even spannend om er op te stappen, gezien ik niet meer op een paard heb gezeten na de val
ach rijden, hobbelen heb er 5 minuutjes even op gezeten, meer niet. Flavio was wel erg braaf gelukkig! Volgende keer misschien toch een drafje en galopje Maar ik voelde me ook al een stuk steviger in het zadel zitten dus dat scheelt echt al enorm
vikki
Geplaatst: 12-12-11 22:45
Wat een geweldige foto's weer! En durfde je er zomaar op zonder cap Renee... En een massage... *zucht* die zou ik nu ook wel kunenn gebruiken. Ik ben ziek thuis en ik geloof dat werkelijk iedere spier in mijn lichaam zeer doet .
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 22:46
*ik reed de eerste keer ook zonder cap *
Achossie, arme Vikki, ik zou dan toch maar even kijken voor een afspraak bij de fysio? In elk geval beterschap