Vrienden van mij gaan elk jaar een half of heel seizoen naar Breckenridge.. geweldig volgens hen. Wil de freestylecultuur daar ook echt een keer meemaken! Nieuw Zeeland wil ik ook nog, staat op de planning voor een van de 2 volgende zomers.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LarissaXX schreef:Haha Joolien: YAY geld voor wintersportspul
Vrienden van mij gaan elk jaar een half of heel seizoen naar Breckenridge.. geweldig volgens hen. Wil de freestylecultuur daar ook echt een keer meemaken! Nieuw Zeeland wil ik ook nog, staat op de planning voor een van de 2 volgende zomers.

Soms kwam ik op goed geluk wel de bocht door (die ene bocht die ze in Bottrop hebben
) Maar snapte de techniek niet echt, maar verplaatsen naar binnenbeen klinkt logisch
Iedere keer is het weer zo.. Relaxed schreef:Ja ook al deed ik zo mijn best om te sturen, ik bleef rechtdoor gaanSoms kwam ik op goed geluk wel de bocht door (die ene bocht die ze in Bottrop hebben
) Maar snapte de techniek niet echt, maar verplaatsen naar binnenbeen klinkt logisch

De rem lukte me trouwens prima
Met het gevolg dat ik vaak tegen de rand van de piste zat en raar moest omdraaien enzo 
En ik ben voorzichtig genoeg dat ik niet overmoedig een piste afvlieg als ik denk nog niet de controle te hebben.