Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) moeten we het wat budget houden
 ) moeten we het wat budget houden  

Ik baal echt haha, was een goede gids voor ze geweest haha.
 Ik baal echt haha, was een goede gids voor ze geweest haha. 
 ? Ik heb mijn vliegtickets al geboekt, alleen nog een hotel/hostel vinden! Ben jaren geleden daar geweest in het voorjaar, maar het kriebelde altijd heel erg om terug te gaan, nu eindelijk de knoop doorgehakt
? Ik heb mijn vliegtickets al geboekt, alleen nog een hotel/hostel vinden! Ben jaren geleden daar geweest in het voorjaar, maar het kriebelde altijd heel erg om terug te gaan, nu eindelijk de knoop doorgehakt  !
!                                                         

?
?                                                         

Annash schreef:Wetherspoons!!!

dus even kijken wat dan de mogelijkheden zijn. Heb je toevallig een website van het hostel waar je verblijft?
 dus even kijken wat dan de mogelijkheden zijn. Heb je toevallig een website van het hostel waar je verblijft?                                                         

Dit keer ga ik waarschijnlijk 4 dagen heen maar dat moeten we nog even afwachten met de vlucht die nog geboekt gaat worden. Een ding staat al vast en dat is dat we de 11e naar de Leavesden Studios gaan voor de behind the scènes tour van Harry Potter, de kaartjes zijn al binnen!
 Dit keer ga ik waarschijnlijk 4 dagen heen maar dat moeten we nog even afwachten met de vlucht die nog geboekt gaat worden. Een ding staat al vast en dat is dat we de 11e naar de Leavesden Studios gaan voor de behind the scènes tour van Harry Potter, de kaartjes zijn al binnen!                                                         
 Nog eventjes wachten dus. Heb er weer zin in. *ben dan al 2,5 maand niet geweest
 Nog eventjes wachten dus. Heb er weer zin in. *ben dan al 2,5 maand niet geweest  *
*