Bulgarije-Sunny Beach! Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:16

-O-
Ik zie nu dus op de tickets dat we maandag ipv 9 uur 's morgens, om half 11 's avonds vliegen, waardoor we pas om 2 uur 's nachts aankomen...

En we vliegen wel met Bulgaria air, er staat wel dat het van Corendon is, maar bij 'carrier' staat Bulgaria air.

Leuk, dat ze alles even veranderen :Z

_Noraly

Re: Bulgarije-Sunny Beach! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:07

ow lekker dan.. echt die communicatie is ver te vinden soms daar.

Heel veel sterkte dan, vooral met je benen en je rug tijdens de reis :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:06

Hmm dat is wel vervelend inderdaad..
Maar wij vlogen ook s avonds, en op zich is het niet verkeerd om s nachts aan te komen hoor ;) Na het vliegtuig voelde ik me in ieder geval niet geweldig en ik vond het heerlijk om daar even een wijntje te drinken en dan lekker op bed te gaan.

De meeste kleinere winkels daar zijn 24 uur per dag open, dus je kunt prima nog boodschappen doen als je aankomt.

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 13:49

oooh vanavond ga ik heeen :D :D
Kan echt niet meer wachten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 13:55

Hoelaat vlieg jij chantal511? :)
Scheelt dat ik niet de enige ben die de eerste dag kwijt is omdat t vliegtuig 's avonds vertrekt :+

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 14:32

Ik ga om 1 uur heen vanavond, en vlieg om kwart over 4 :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 14:40

Oh jij gaat dus heel vroeg op de dag! :) Dat is wel ideaal :j

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 14:45

jaa echt super :D
Ga zo maar cakejes bakken met mijn broertje, ben zo zenuwachtig :')

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 14:46

wij zouden eerst om zes uur 's ochtends vertrekken, maar dat is nu 5 uur 's middags geworden. vliegen nu op de terug weg ook 's avonds ipv 's ochtends.
nog meer mensen die pas half september gaan?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 14:53

lovis schreef:
wij zouden eerst om zes uur 's ochtends vertrekken, maar dat is nu 5 uur 's middags geworden. vliegen nu op de terug weg ook 's avonds ipv 's ochtends.
nog meer mensen die pas half september gaan?

Ik baal er ook echt van dat onze tijden verandert zijn :x Wij vliegen wel 's avonds gelukkig als we teruggaan..
Ik ga 15 augustus, dat vind ik al laat zat :))

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:00

Ik ben net terug. Vond het zelf echt een pauper land en veelste toeristisch. Ik ben veel gewend maar op de weg van het hotel naar de boulevard (misschien 200 meter lopen) kwamen we langs verschillende erotic bars en sex shops.
Rijden er taxis voorbij die je aanbieden gratis te vervoeren, jaja naar zijn eigen hotelkamer zeker. Kom je bij de boulevard zie je veel engelse en bulgaarse meiden veelste geschaarst gekleed lopen.
Gingen we de mexo bar in zagen we eerst een paar jongens op de bar half naakt dansen. Half uur later springen er een paar engelse meiden op de bar trekken meteen hun bovenkleding uit.
Voor de rest ook veel dure auto's en foute oude mannen, er zit dus veel fout geld daar. Daarnaast vond ik de sfeer er verschrikkelijk. Iedereen is uit op zo makkelijk mogelijk zo veel mogelijk geld verdienen en ze zullen je afzetten waar mogelijk. Voorbeeld disco orange. We komen er aan moeten we entree betalen zegt die chick ja 28 Lef. Ik draai meteen mn rug weer om zeg ja daag das te duur zegt ze Oke oke 10 lef !! Komen we er binnen staan er 3,5 paardekop te dansen. Lopen we weg worden we meteen op onze kont geslagen door jongens waar we voorbij liepen. Echt wat een vleesmarkt. Iedereen was imo alleen maar uit op een zo makkelijk mogelijke one night stand.
Ik ben overigens best bereid veel geld te betalen maar dan verwacht ik daar wel wat voor terug. Niet een bord vies eten met een paar patatjes ernaast die nog druipen in het vet. Bah. Blij dat ik nog wat eten (ontbijtkoek ed) uit nederland had meegenomen.

Tjee :+ Nee ik zal sunny beach aan niemand aanraden.

Wij hadden een excursie naar Istanbul gemaakt, 2 dagen. Zeer indrukwekkend. Wel een slopende busreis maar zeer de moeite waard, ga daar zeker een keer naar terug !

Tip voor de mensen die nog gaan. Bij Olé Olé 3 cocktails halen 1 betalen. Altijd lekker.
Tip 2: Er staan veel ijskraampjes met lekker ijs maar let op, de prijs die erbij staat is per 100 gram. Vriendin van me nam 3 bolletjes en was meteen 15 lef kwijt of te wel zon 8 euro !

@djuno: jammer dat ik dat niet wist van te voren van die catamaran reis. Dat had ik wel willen doen !

Mijn hotel: Boomerang was overigens wel prima. Heel nieuw. Lekker zwembad. Goede bedden. Overal dichtbij.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:05

Mijn vriend is er nu met zijn vrienden groep... :=

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:12

Ach 1 troost. Er zijn heeel weinig meiden ;) Overal waar wij naar binnen liepen was het zoeken naar meiden waar we "dekking" konden zoeken.
Had vaak dat ik alleen nog maar naar de grond kon kijken want als ik recht voor me uit keek, welke richting dan ook werd ik aangekeken door jongens.
Een jongensgroepje die we buiten opweg naar de bar tegenkwamen en we vroegen hoe is het daar had er wel een mooie omschrijving voor: het is er één hengstenbal. :+ Nou dat klopte. Opplaatst super grappig. Gingen een paar jongens voor ons met elkaar schuren. Zogenaamd voor de grap bedoeld maar ze bleven zo lang door gaan dat ze volgensmij alleen maar hun tekorten op elkaar botvierde }:0

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:22

o0marije0o schreef:
Voor de rest ook veel dure auto's en foute oude mannen, er zit dus veel fout geld daar. Daarnaast vond ik de sfeer er verschrikkelijk. Iedereen is uit op zo makkelijk mogelijk zo veel mogelijk geld verdienen en ze zullen je afzetten waar mogelijk.

Idd veel dure auto´s maar dat is allemaal maffia. Bijna geheel Sunny is van de maffia...2 jaar geleden is midden in het centrum nog een maffioso doodgeschoten.
Dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen is ergens wel logisch (de manier waarop NIET) maar de meesten moeten in 5 maanden verdienen...daarna is het voor de meeste Bulgaren weer pure armoede.
Wij hebben vorig jaar een aantal Bulgaren gesproken in Sunny en dit jaar ook in Goldensands....weet je wat ze verdienen??? 7 dagen per week, 12 tot 14 uur per dag???................rond de 250 euro per maand (500 leva dus)....dus iedere leva is voor hun een hoop.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:31

Ja dat snap ik en is van het hele land af te zien hoe fout alles er is.
Jammer dat ze het niet beter aanpakken. Een beetje meer gemoedelijkheid. Dat het er niet vanaf straald dat ze alleen maar bezig zijn met je zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld afhandig willen maken in de ruil voor troep. T avond eten op mn laatste dag bestond uit 1 hamburger en 2 mac flurry's omdat ik het eten in de restaurants nog smeriger vond.
Was 1x naar de mexicaan. Was mijn hoofdgerecht nacho's luxe uitvoering. (eet ik in NL ook vaak) nee wat krijg ik daar. 1 bord met nacho chips half aangebrand met een beetje kaas erover en sausjes. Voor de rest niks. Geen salade geen gehakt oid. Noouuu dat is toch geen hoofgerecht. In NL krijg je dat als voorafje, zelfs nog vóór je voorgerecht }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:13

Ik heb helemaal geen problemen gehad met het eten eigenlijk :)

We hebben twee keer tapas gegeten, dat was echt heerlijk. En verder gingen we voornamelijk naar de "duurdere" restaurants, waar je eten nog steeds minder dan 15 euro kost.

Ook had ik helemaal geen last van jongens op stap, maar mijn vriend was mee, dus dat kan ook daar aan gelegen hebben.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:36

Ik denk dat ik in een andere sunny beach ben geweest dan o0marije0o, herken wel klein beetje uit je verhaal maar wij hebben toch regelmatig erg lekker gegeten en hadden geen last van de jongens. Was eigenlijk alleen maar gezellig gezelschap :) sfeer was altijd erg leuk in de disco's. En tsja, die sexshops enzo heb je toch wel. Was in Lloret ook wel.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:24

Oei, dat beloofd wat o0marije0o _O- Nouja hopelijk is het al wat rustiger als wij gaan :')

De tijden voor de terugvlucht zijn hier trouwens ook al verandert, ipv met Bulgaria air vliegen we nu met Corendon (+punt!) en ipv half 8 ('s avonds) vliegen we om 1 minuut voor 12 :+

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:34

Nou we zullen het zien morgen!
Kan niet meer wachten :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:38

Veel plezier!! :D

In welk hotel/appartement zit jij?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:08

Ik ga uit verveling maar eens een begin maken met de koffer inpakken.. :Y)

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:17

@Aranel....de tijd van je vlucht terug is een fictieve tijd. 23.59 betekend eigenlijk dat de exacte tijd nog niet bekend is, de exacte tijd hoor je dan 1 of 2 dagen van te voren en meestal te vinden op het mededelingen-bord van je hotel.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:23

Oh oké! Goed dat je het zegt! Op de originele tickets stond dat we om half 8 vliegen, kan ik dat dan beter aanhouden?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:31

Dat denk ik niet omdat je ook van maatschappij veranderd bent. Het beste zou je morgen even je reisbureau kunnen bellen....soms kunnen ze je de tijd wel al vertellen maar is echt pas definitief op het moment dat jouw reisleidster dit op het bord heeft geprikt.

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:42

Ik ga naar appartement Zornitsa! Ben erg benieuwd!