Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie02 schreef:Hallo!
Ik kom hier ook even spieken!Eergisteren terug gekomen uit New York (eerste keer VS) en meteen hooked! We willen nu deze zomer een rondreis in de VS maken met de auto. De steden die we graag willen zien zijn in ieder geval Las Vegas, San Fransisco en LA. We willen graag zelf alles regelen. Als ik de aangeboden rondreizen zie, ben je overal maar 1 of 2 dagen. Dat vinden we niks. Dit is de eerste keer dat we dit zelf doen dus als iemand tips heeft zijn ze van harte welkom!
Paula1990 schreef:Nathalie02 schreef:Hallo!
Ik kom hier ook even spieken!Eergisteren terug gekomen uit New York (eerste keer VS) en meteen hooked! We willen nu deze zomer een rondreis in de VS maken met de auto. De steden die we graag willen zien zijn in ieder geval Las Vegas, San Fransisco en LA. We willen graag zelf alles regelen. Als ik de aangeboden rondreizen zie, ben je overal maar 1 of 2 dagen. Dat vinden we niks. Dit is de eerste keer dat we dit zelf doen dus als iemand tips heeft zijn ze van harte welkom!
Wij gaan 4 weken een reis maken door de door jou aangegeven steden en daarbij de nationale parken. Ik heb heel mijn reis al uitgekiemd dus als je nog vragen/tips nodig hebt hoor ik het wel.
MoniqueT schreef:Je kan vanuit Death Valley niet vanaf de oostkant naar Sequoia. Je moet dan dus onderlangs via Bakersfield of via Yosemite bovenlangs. Ik zou dan ook eerst naar Yosemite rijden via de Tioga Road en dan Sequoia pas na Yosemite doen.