Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Wat dat aan gaat wel top service bij duijvestijn!
x_Mliss schreef:@DieL_Zor
Hahaha om eerlijk tezijn wel werd er vanacht ook wakker door toen ik me omdraaide voelde ik het al.
Dus ben vanochtend voorzichtig uit bed gestapt.
Heb gister ook zo'n knie bandage aangehad tijdens het boarden.
Dus vanochtend heb ik die gelijk maar weer even om gedaan.
Maar nu gaat het wel.
Tijdens de les had ik nergens last van ook met draaie niet of vallen.
Maar ik heb nu natuurlijk elke week les dus dan heeft het net een week rust en dan moet ik weer en waarschijnlijk nu gewoon weer iets over belast.
@felinetibor
Lekker hoor zo dichtbij!
Ik zit er over tedenken om toch een maand kaart aanteschaffen in januari maar is zo'n nadeel is met de auto minstens 20 min! Als je gas geeft dan.
Tijdje geleden kwam ik hier echt een gaaf snowboard tegen en gave schoenen maar kon hem niet zo snel vinden gaat eens even zoeken.
Ja deze van xFioon zo iets vind ik wel echt super gaaf!![]()
Sabbientje schreef:x_Mliss schreef:Wat dat aan gaat wel top service bij duijvestijn!
Daar ga ik ook altijd.
Vind de service daar echt heel fijn.
+ als je bij vestigingen in de uithof of zoetermeer gaat kun je ook nog testen voor je bijvoorbeeld ski's of een snowboard koopt.
Overigens heb ik handschoenen met ingebouwde polsbeschermer.
Alleen is dat met skiën niet zo handig. Maar ze zijn ook te verwijderen.
Dus de beschermer onder mijn pols heb ik eruit gehaalt en degene aan de bovenkant erin gelaten.
1234 schreef:Maar Duijvestijn verhuurt dus geen spullen meer?
Jammer!
Dan ga ik eens kijken bij Soellaart. Volgens mij verhuren die nog wel
Sabbientje schreef:Geen idee of Duivestein niet meer verhuurt. Staat daar niets van op hun site?
1234 schreef:Sabbientje schreef:Geen idee of Duivestein niet meer verhuurt. Staat daar niets van op hun site?
Kan nergens iets vinden over verhuren, maar iemand in dit topic zei eerst dat ze daar wel verhuurden, en mn ouders waren er ook van overtuigd dat ze dat vast wel zouden doen xD
Maar ik las net weer hier dat ze het niet meer doen
xFioon schreef:woon je vlakbij de uithof dat je daar elke week lest?