Ik vind de opties ook erg aantrekkelijk klinken ik vraag me alleen af of we genoeg tijd hebben als we 10 nachten erover willen doen en bij voorkeur ook nog Atlanta en Savannah mee willen pakken.
Hier zitten we dan In Sheraton in Philadelphia. Allemaal gesloopt, want een vlucht van 8u is toch heel lang. Maar was wel een erg aangename vlucht. Aangekomen in JFK en dan meteen de auto opgehaald en doorgereden naar Philadelphia. Rustig op adem gekomen en gegeten hier, zo bedje in en morgen Philadelphia verkennen. Verslagje komt zo op mijn blog (zie onderschrift).
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-07-10 04:58
Ik zit inmiddels in Portland, Oregon. Seattle was leuk, hier is het ook leuk maar je moet echt niet te veel tijd in de auto doorbrengen pffff....
Alvast een kleine impressie, ik ben nog niet eens op de helft van de reis met uitzoeken
Grand Canyon
Lake Powell
Bryce Canyon
Las Vegas
(1e foto was ons hotel)
Nadir
Geplaatst: 07-07-10 10:33
Ik heb ook nog wat foto's van Maui!
Na twee dagen op het strand gelegen te hebben wilden we toch wel meer van het eiland zien en hebben we een auto gehuurd. We kwamen bij een baai waar je vanaf de weg het koraal al kon zien. De volgende dag zijn we daar gaan snorkelen. Wat was het mooi zeg..... Ik ben onwijs bang in de zee, vooral voor vissen. Maar dit was echt fantastisch! Toen we de baai overstaken was het water zo'n 8 meter diep. We kwamen toen zeeschilpadden tegen! Echt ontzettend gaaf om daar mee te zwemmen! Die beesten trekken zich niks van je aan.
Hele gave foto's!! Ik heb wel even een klein verzoekje van mijn kant. Zouden jullie foto's gewoon in een fototopic willen plaatsen? Dan heb ik het niet over een paar foto's maar als het er wat meer worden dan is het vervelend voor mensen die regelmatig mobiel bellen. (zoals ik)
Yasmine
Geplaatst: 07-07-10 21:19
Zeker, ik dacht al dat ik last had van het slaaptekort toen hij vrolijk "linkerhand!", "rechterhand!" zei
Pfoe, het is hier warm! Hoorde net op het nieuws dat het hier ook een hittegolf is. We zitten hier overdag tegen de 42° aan. Zijn vanochtend naar Philadelphia centrum gegaan, maar om 12u terug gekomen voor een plons in het zwembad omdat het gewoon niet doenbaar is. Zitten nu voetbal te kijken en straks gaan we weer het centrum in, hopende dat het ietsje is afgekoeld.
Prachtige foto's en leuke verhalen! Ik ben zelf nog heel even in oregon, erg leuke staat moet ik zeggen. Morgen naar Idaho en dan naar Montana.
Hoop dat de pas ontdekte 'burgerville' (of heet het nou anders?) een keten is. Ze gebruiken materialen die helemaal biologisch afbreekbaar zijn en hebben een heerlijke hazelnoot/zalm salade. Allemaal local produce.
Ben je wel lekker op tijd in Amerika. Wij hebben in het voorjaar op Schiphol geslapen de nacht voor een vroege vlucht en dat is ontzettend goed bevallen.
miccamaaike
Geplaatst: 08-07-10 21:20
Sterkte
Anoniem
Geplaatst: 08-07-10 21:20
Inderdaad, we komen aan het begin van de middag in Amerika aan volgens mij, dus dat is hartstikke fijn Eerst even rustig naar het hotelletje, dan overdag Boston verkennen
Boston is nog maar het begin nog aanraders/dingen die ik MOET zien daar?
Anoniem
Geplaatst: 09-07-10 01:13
pffff ik moet nog een dag of 23 ofzo...
Gaat nu wel langzaam hoor, heb er onwijs zin in Heb gelukkig nog wel tijd om vakantiegeld te verdienen en uit te geven in NY, al mag ik daar sowieso nog een verjaardagscadeautje uitzoeken zei tante vandaag