London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:09

Lieffiefi schreef:
Ik vertrek 30 november en ik ga tot 5 december.

Wij gaan naar Bayswater, echt naast het centrum... Kerstshoppen!!

er is tijdens je verblijf ook een kerstmarkt in Hydepark, zelf nooit geweest, maar klonk wel leuk! (moet je maar even kijken via google)

Iig have fun!

Ik ga volgende week vrijdag 3 daagjes heen jippppiiieee!!! :D

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:53

Ik ben in 2005 geweest met school.. :)
Hier wat foto's :)

Afbeelding
Afbeelding
http://img694.imageshack.us/img694/9813/foto2c.jpg

Ik weet niet echt meer hoe en wat, het is heel lang geleden dat ik er ben geweest.

Harrods, Hyde Park enzo zijn best leuk.
En wij hadden toen ook nog de Musical We Will Rock You. :)
Laatst bijgewerkt door Lontje op 12-11-09 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet.

Anoniem

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:55

We Will Rock You was er van de zomer nog. Het is echt musicalheaven om en rond Piccadilly :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:00

WWRY ben ik ook geweest een paar jaar geleden, echt geweldig was die. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:01

Voor mij komt het ook alweer dichterbij :):)

Over 2 maanden en 3 dagen zit ik er weer :D

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:01

Ik ga naar Priscilla, Queen of the dessert als ik in Londen ben (nog een week en een beetje) Mijn favoriete film en de musical is met Jason Donavon *leuk* Kaartjes koste me alleen wel een vermogen :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:03

Het is guy fawkes bonfire tonight. Overal knallen maar ik vind het te koud om de straat op te gaan. Gelukkig zien we vanaf het balkon ook het een en ander :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:04

Lieveli, wanneer ging jij nou naar je nieuwe plekje in London? :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:05

Musjes schreef:
Ik ga naar Priscilla, Queen of the dessert als ik in Londen ben (nog een week en een beetje) Mijn favoriete film en de musical is met Jason Donavon *leuk* Kaartjes koste me alleen wel een vermogen :x

Waarom koop je ze niet terplekke met korting? Hebben wij ook gedaan, en hadden best goede plekken voor de helft van de prijs. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:13

Aanstaande zondag. :D Ik ben uitgenodigd door de family bij een familiebrunch omdat ze vinden dat ik ook familie ben, zo lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:14

Dat is inderdaad heel lief :D

Zitten ze een beetje gunstig tov het 'centrum'? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:31

Zone 2 :D Met 20 min. ben ik op Covent Garden

djmike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:22

Wat leuk om dit allemaal te lezen zeg!

Ik ga ook zoals al een keer gezegt in mei (3 mei 's morgens vertrekken en 6 mei 's avonds weer weg) als verassing met me moeder naar London! We vliegen met Easyjet, en ik zit nog een beetje te twijfelen tussen een appartement of een hotel. Ook al heb ik ook al wel goede dingen gelezen over Royal Court Appartments.
Verder heb ik nog een paar vraagjes:

- Waar kan ik 's morgens lekkere warme broodjes halen in de buurt van Paddington Station?

- Waar in de buurt van Paddington zitten lekkere, goed bezochte restaurantjes? (Niet al te duur). Of moet je echt de metro eerst pakken, to dat je echt bij goede restaurantjes komt?

- Zijn er veel supermarkten te vinden bij Paddington?

- Ik ben van plan om 2 keer een Anytime 3 Day Travelcard te kopen (voor mij en mn moeder). Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor alle tips ;)!

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:05

NieneWiep schreef:
Musjes schreef:

Waarom koop je ze niet terplekke met korting? Hebben wij ook gedaan, en hadden best goede plekken voor de helft van de prijs. :j

Omdat ik nu zeker weet dat ik plek heb :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:44

djmike schreef:
Wat leuk om dit allemaal te lezen zeg!

Ik ga ook zoals al een keer gezegt in mei (3 mei 's morgens vertrekken en 6 mei 's avonds weer weg) als verassing met me moeder naar London! We vliegen met Easyjet, en ik zit nog een beetje te twijfelen tussen een appartement of een hotel. Ook al heb ik ook al wel goede dingen gelezen over Royal Court Appartments.
Verder heb ik nog een paar vraagjes:

- Waar kan ik 's morgens lekkere warme broodjes halen in de buurt van Paddington Station?

- Waar in de buurt van Paddington zitten lekkere, goed bezochte restaurantjes? (Niet al te duur). Of moet je echt de metro eerst pakken, to dat je echt bij goede restaurantjes komt?

- Zijn er veel supermarkten te vinden bij Paddington?

- Ik ben van plan om 2 keer een Anytime 3 Day Travelcard te kopen (voor mij en mn moeder). Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor alle tips ;)!

Geen idee waar je broodjes kunt halen. Dat is ook niet echt de cultuur hier. Mensen ontbijten bij starbucks oid. En ook qua restaurantjes, geeeen idee. Ga gewoon googlen http://www.allinlondon.co.uk/tube-paddi ... urants.php

En qua supermarkten: Er zijn altijd wel tesco's en kleine buurtsupers. Hier een lijstje http://www.192.com/atoz/business/paddin ... permarket/ Sainsbury's is een soort A&H en verkies ik boven tesco

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:47

Ik had een leuk indisch restaurantje in de buurt van Paddington Station, en je zit zo op Queensway daar zitten ook leuke tentjes :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:18

ja je komt echt vanzelf wel dingen tegen...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 19:47

Als vanaf Paddington Station naar die hele grote straat met winkels loopt kom je vanzelf zo'n supermarkt tegen. Ik weet echt niet zo gauw hoe de straat heet en ik kan het nu niet opzoeken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:50

Ik hoop volgend jaar 4 maanden op stage te gaan naar Engeland :D

Zal dit topic tzt even helemaal doorlezen, voor meer info :)

djmike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 00:19

Heel erg bedankt voor de tips! Ik zie nu zelfs via Google Maps dat op Queensway zelfs een SPAR supermarkt zit!

En is het in in mei 's avonds te doen vanaf Queensway terug te lopen naar Gloucester Terrace?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:08

Het is 5 minuten lopen van Queensway naar Gloucester Terrace :j

De Spar aan Queensway:
Afbeelding

djmike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 23:49

Dat is mooi, ik dacht dat het minstens 10 minuten lopen is, dan kan ik daar mooi 's morgens de verse broodjes halen. En hoe zit het met de Sainsbury's op Paddington Station? Is het net zoiets als een AH To Go (ontzettend duur), of is het gewoon een normale grote supermarkt?

En had iemand hier nog ervaringen met de travelcard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 00:07

Wat ik me trouwens afvraag, ik zit in januari in dit hotel: http://www.guoman.com/hotels/united_kin ... index.html

Meeste Guoman Hotels hebben een Zwembad, alleen the Tower niet. En ik vind een paar baantjes trekken voor het slapen best lekker. Enig idee of er een zwembad in de buurt zit van the Tower Bridge? En nee, in the Thames zwemmen lijkt me niet slim :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 00:08

Hyde Park? :')

Heb ze daar zien zwemmen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 00:08

Ja maar dit hotel is nou net niet dicht bij het Hyde Park :') en dat was mijn vorige hotel wel _O-