Edit: en dat het schoon is, dat is ook wel fijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyjuh_Xx schreef:Wij willen ook met pasen naar Egypte gaan.
Welke gebieden raden jullie ons aan? Ik moet stand hebben een een mooi snorkelgebied.
Iemand suggesties voor een hotel, voorkeur 5 sterren.
Horseware schreef:Romyjuh_Xx schreef:Wij willen ook met pasen naar Egypte gaan.
Welke gebieden raden jullie ons aan? Ik moet stand hebben een een mooi snorkelgebied.
Iemand suggesties voor een hotel, voorkeur 5 sterren.
Hurghada is een echte aanrader. Staat bekend om de mooie snorkel-/duikmogelijkheden (veel koraal en vissen).
Als hotel kan ik je Seagull en Hilton aanraden. Beide echt hele goede hotels.
Citaat:Hoe is het eten daar?
Horseware schreef:Citaat:Hoe is het eten daar?
Helaas zoals overal in Egypte niet fantastisch. Maar het voordeel van eten in een dergelijk hotel is wel dat je er in principe niet ziek van wordt. Ik heb 1x buiten de deur gegeten en werd meteen behoorlijk ziek. Dat doe ik dus niet snel weer! Ik eet alleen nog maar in restaurants buiten het hotel die mijn zus (die al jaren in Hurghada woont) aanraadt. Er zijn een paar goede, waar je ook lekker kunt eten. Als je wilt kan ik de namen even voor je navragen (als je naar Hurghada gaat); die ben ik zelf alweer vergeten
Citaat:Wij lusten veel maar vorig jaar in Dominicaanse Republiek was het eten echt vies, meerdere mensen vonden het vies.
Het was 4,5 ster
EvelienH schreef:Je kunt beter buiten het hotel eten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het eten bij All Inclusieve lekker is.
Citaat:Is het zo erg? Als je voordat je op vakantie gaat adresses van goede restaurants zoekt zal het toch wel meevallen?
Zou idd niet zomaar ergens binnen lopen.