Gister aangekomen op Detroit waar ik moest overstappen
Gelukkig 3,5 uur de tijd om over te stappen want net als laatste keer weer vast bij Immigrations dus weer een verhoor en die agent probeerde mn privacy te schenden door in mn mobieltjes naar berichten te zoeken,maar ik had alles met voorbedachte raden natuurlijk gewist
Daarna probeerde die op mn facebook in te loggen maar dat lukte ook niet omdat die facebook app op die mobiel niet werkte
Dus tja vond die allemaal niet zo leuk maar uiteindelijk moest hij me toch laten gaan omdat ik altijd braaf optijd ben terug gegaan en elke keer als hij de vragen herhaalde gaf ik dezelfde antwoorden.. 1,5 uur duurde het voor mn paspoort werd gepakt want ze waren nogal veel mensen aan het verhoren
Verders heb ik het weer hartstikke gezellig hier gister heb ik het best laat gemaakt er moesten natuurlijk weer veel vragen gesteld worden over holland
Zometeen gaan we naar het winkelcentrum
Het is hier wel fris
Alsof ze zomaar je telefoon mogen inkijken. Lekker gebruik maken van de onwetendheid van toeristen die snel onder de indruk zijn van hen en niet beseffen dat de politie nooit zomaar je telefoon/laptop mag inkijken. Goed dat je je rechten kent en hebt volhardt 

Gelukkig hebben we nog geen vluchten geboekt, misschien kunnen we nog een weekje schuiven (de exacte datum weet ik nog niet, wil ze eerst aan haar ouders etc. vertellen).