Klopt gaat idd om shows zoals de Late Night show, Ellen Degeneres etc. Voor mensen die geïnteresseerd zijn om shows en films op straat gefilmd te zien worden kan je http://www.onlocationvacations.com checken. Hier geven ze aan welke shows/films waar gefilmd zullen worden. Is niet alleen voor LA maar ook voor NYC, en andere steden.
Leuk joh! Een vriend van me woont bij een veel gebruikte filmlocatie van films, maar ook reclames (vooral voor auto's). Regelmatig hangen er briefjes bij hem in het gebouw dat er weer gefilmd wordt, al dan niet met geluidsoverlast. Één keer hadden ze de straat omgetoverd in een winteromgeving, palmbomen ingepakt
Ik lees soms nog stiekem mee, ondanks ik nog steeds ziek thuis zit en niet op reis kan. Hoop in de toekomst wel weer naar USA te kunnen, vorig bezoekje aan die vriend was niet geheel goed verlopen (twee keer naar de dokter gemoeten omdat ik ziek was ). Dus dat moeten we zeker over doen!
Guinevere
Geplaatst: 13-01-15 16:10
Oeh If/Then! Die wilde ik nog aanraden, maar ik las het pas te laat. Wat leuk dat je daarvoor gekozen hebt.
I Idina Menzel, dus we hebben hem een keer of 6 gezien in pre-production in DC. De laatste show is 22 maart (Idina gaat weer op tour deze zomer) dus voor die tijd gaan we zeker nog naar NY.
Niwla, je kan in LA anders ook nog ter plaatse kaartjes krijgen bijv. bij Grauman's theatre, maar je hebt dan veel minder keus en kans dat je buiten het net vist. Vooraf online tickets boeken is zeker een aanrader, maar mocht je op het laatste moment nog een keer willen ofzo dan is dat vaak wel mogelijk.
Wat rot dat je zo lang ziek bent! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en een mooie inhaalslag kan maken.
Wauw ik ben jaloers dat je naar If/Then bent gegaan en Idina Menzel hebt gezien! Wij wouden in juni ook gaan maar we waren in NYC 2 dagen nadat de Tony's waren uitgereikt, en gezien Idina's nominatie waren de tickets nog eens dubbel zo duur als normaal
shilady
Geplaatst: 14-01-15 07:58
Het is vroeg Maar ik vertrek zo naar Schiphol
Viel alleen flauw in de douche denk dat ik me teveel druk heb gemaakt ik voelde me duizelig en misselijk worden en toen ineens zwart en daar lag ik... gelukkig mn moeder gauw de douche in gekomen om me te helpen ze schrok wel want ik kon even een aantal minuten niet overeind komen en ik lag te trillen op de grond.... dacht even dat het hele feest niet meer door ging
Veel plezier, shilady ! Waarom maakte je je zo druk?
Er spelen ook privé gewoon en paar dingen waar ik over pieker en ik heb nou al 2 nachten nauwelijks geslapen denk dat alles bij elkaar opgeteld een beetje me teveel is geworden.. Slikte de afgelopen 2 weken ook zware medicijnen waar ik ook eng van werd maar dat is nu ook klaar... Ga het nu met een frisse blik tegemoet.
Ja het was prachtig weer die dag. Ook zwaar verbrand omdat je nat regent door de wolk uit de Falls maar de zon vollop schijnt We zijn ook nog even naar Amerika gelopen vanaf Canada leuk om te doen plus een extra stempel in mijn paspoort
Keet
Geplaatst: 15-01-15 13:12
Ossie96 schreef:
Is zo'n hop-on hop-off bustour eigenlijk een aanrader in NY?
Wij hebben de Downtown tour gedaan van Big Bus Ondertussen nog wel veel gelopen hoor. Maar heb slechte voeten en ben niet zo getrainde wandelaar en we hadden nog dik 2 weken vakantie voor ons dus maar met zo'n tour wat stukken gedaan. Zie je toch meer dan de metro en je hoort nog wel eens wat grappige verhalen van de guides