Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlo schreef:zijn er ook mensen bekend met het transport van paarden naar canada? (mogelijkheden en kosten?)
marlo schreef:zijn er ook mensen bekend met het transport van paarden naar canada? (mogelijkheden en kosten?)
eevita schreef:marlo schreef:zijn er ook mensen bekend met het transport van paarden naar canada? (mogelijkheden en kosten?)
ik niet, weet dat nedpoint amerika aandoet, maar ik zou even googlen als ik jou was.
volgens mij is ann alweer terug uit Canada, jammer voor haar dat het zo tegenviel.
@balance, heb jij nu wel eens de stampede in calgary bezocht? Ik zit er over te denken om een korte trip naar calgary te maken in july, een dag of vier. ( nu martinair toch alleen nog maar op calgary vliegt) wat denk jij , is dat te lang of te kort?
moet wel even kijken of het een beetje betaalbaar is, maar wel de moeite waard om e.e.a. uit te zoeken.
Annn schreef:Dat is inderdaad een heel verschil
Ik vind het heus niet erg om stalwerk te doen, maar ik dacht dat ik meer over paarden zou leren, en heb met kamergenootje gepraat en staleigenaresse en kamergenootje zegt ook dat er niets veranderd, stal eigenaresse zegt dat hjet komt omdat het winter is en er dan niet genoeg mensen zijn.
eevita schreef:Ik zit er over te denken om een korte trip naar calgary te maken in july, een dag of vier. ( nu martinair toch alleen nog maar op calgary vliegt) wat denk jij , is dat te lang of te kort?
eevita schreef:@balance, heb jij nu wel eens de stampede in calgary bezocht? Ik zit er over te denken om een korte trip naar calgary te maken in july, een dag of vier. ( nu martinair toch alleen nog maar op calgary vliegt) wat denk jij , is dat te lang of te kort?
moet wel even kijken of het een beetje betaalbaar is, maar wel de moeite waard om e.e.a. uit te zoeken.