die allemaal in ons huisje daar liggen. Ga toch niet ergens anders skiën dit jaar en het scheelt een hoop gesleep
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die allemaal in ons huisje daar liggen. Ga toch niet ergens anders skiën dit jaar en het scheelt een hoop gesleep
maar
Ik denk, ik gaap maar terug

Natasja91 schreef:Hehe, volgens mij bedoelde ze geenmaar
![]()
Argh.. word écht balen als er geen sneeuw ligt, ik snap het niet, want op de webcams is toch aardig wat te zien. 
C_hristel schreef:Salinicky: en kon je ook een beetje lekker skieen? niet dat het van die ijzerige sneeuw was.
En de steilere waren s'middags matig ijzig. Ook dat zie je wel vaker.
RXNNE schreef:over 2 weken naar westendorf
Ik heb er zóó zin in!
Nou ja lessen geregeld en skis enzo en lekker vroeg op bed. De volgende ochtend voor skieen voor de indeling van de groepen. Mijn vriend kwam in de verst gevorderde en ik in de 1 na verst gevorderde. Dat was dus erg goed want dit was nog maar mijn 2 keer in de sneeuw. Nou ja 3 dagen super les gehad. En erg veel geleerd! Ook super veel geskiet! Toen eindelijk een dagje rustig aangedaan was ook wel even lekker. En lekker apres skieen!
Hebben nog nacht geskiet met alle lessers waarmee de lesgevers het aandurfde om naar beneden te gaan in het donker. Eerst boven lekker eten en spelletjes doen etc. En drinken. Dus wij toen skieen maar er waren een paar ieren bij die genoeg drank hadden gehad (1 had 14 bekers gluhwein op
) Dus we hadden wat vertraging. Maar was erg gezellig! De laatste dag nog naar Leogang geskiet dus zo'n 30km. En weer terug naar huis. Erg langzaam allemaal. We hebben zo'n 5 uur in de file gestaan en toen we eindelijk een beetje door reden trapten ze in de andere auto door de koppeling. Dus die zitten nu nog ergens bij Frankfurt tot de auto gemaakt is! Heb nu alweer zin in de volgende keer!
nog 3 dagjes in nederland en dan op naar Riederalp (Zwisterland) lekker snowboarden
Heb er zin in!
Mijn vriend gaat de eerste 3 weken van maart op cursus voor zijn werk naar zuid duitsland. En in de weekenden gaat hij dus skieen! Jaloers!
Ninah schreef:@Minnie_muis: leuk dat je het naar je zin hebt gehad.
Ik ga 3 maart voor het eerst naar Hinterglemm (tegelijk met Egni dus). Ben erg benieuwd.