Ik vlieg misschien komend weekend op Amsterdam na maanden in het buitenland te zijn geweest. Nu heb ik gruwelijk veel zin om direct een broodje kruidenkaas naar binnen te schuiven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Niet ontopic maar wel het meest geschikte topic denk ik![]()
Ik vlieg misschien komend weekend op Amsterdam na maanden in het buitenland te zijn geweest. Nu heb ik gruwelijk veel zin om direct een broodje kruidenkaas naar binnen te schuivenik weet dat er ergens een La Place zit, in de hoek met uitzicht op een plein.. Weet iemand waar dat die zit? Of andere opties voor een broodje kruidenkaas?
Miran schreef:Kunnen jullie bij online inchecken trouwens plaatsen kiezen? Wij begin mei niet, nou is dat op zich niet zo erg maar ze hadden ons op 3 individuele plekken uit elkaar gezet en dat is met een kleuter mee niet echt handig… Mocht ook eigenlijk niet zeiden ze maar zowel telefonisch als op Schiphol konden we dat niet recht krijgen. Gelukkig in het vliegtuig zelf met medepassagiers wel kunnen regelen maar ik heb daar wel even stress van gehad. Voor de terugvlucht stond het eigenlijk ook zo maar heeft Sunweb ons naast elkaar laten zetten.
xxxmh schreef:Je kan vanaf 3 weken voor vertrek datum kijken op Schiphol bij vertrek. Ik ging kijken want vlieg over 3 weken om 6.15 vanaf Schiphol met transavia naar porto. Zie ik dus niks staan. Met in mijn achterhoofd dat ze wel eens vluchten nu annuleren of naar een ander vliegveld doen ging ik kijken op Eindhoven airport. Staat dat vlucht nummer daar wel maar er staat wel vanaf Amsterdam. In mijn boeking staat niks anders dan dat wij geboekt hebben. Krijg met transavia geen contact wat heel vervelend is want we moeten nog een taxi vanaf woonplaats naar Schiphol boeken en als we wel vanaf Eindhoven moeten vliegen een overnachting. Hoop het echt niet want ik kies niet voor niks voor Schiphol aangezien ik daar 20 min vandaan woon... stressssss
[ [url=m/wP8W2o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mrdesl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K1QXgs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vlieg misschien komend weekend op Amsterdam na maanden in het buitenland te zijn geweest. Nu heb ik gruwelijk veel zin om direct een broodje kruidenkaas naar binnen te schuivenik weet dat er ergens een La Place zit, in de hoek met uitzicht op een plein.. Weet iemand waar dat die zit? Of andere opties voor een broodje kruidenkaas?
germie schreef:Had je geen stoelreservering gedaan? Want anders krijg je inderdaad willekeurige plekken. En ja, het is natuurlijk om meer geld te verdienen die stoelreservering. Maar gezinnen doen dat normaal gesproken wel om dit soort dingen te voorkomen.
Miran schreef:Ik heb nog nooit een stoelreservering gedaan, heb altijd kunnen kiezen tijdens het inchecken en dat deden we meteen toen het kon.
Ik vind het vooral raar dat een ouder niet naast een klein kind gezet wordt, als we dit niet hadden kunnen regelen was het wel huilen geweest. Maar mooi aandachtspunt voor een volgende keer.
enzino schreef:Cookies schreef:Ze mogen zo'n jong kind niet willekeurig ergens in het vliegtuig plaatsen. Hier is de vliegmaatschappij echt fout bezig.
Mij lijkt het wel lekker, ik geeft de tweeling van 8 maanden af en kom ze over 8 uur, na het landen, wel weer ophalen. Veel plezier ermee.
enzino schreef:Cookies schreef:Ze mogen zo'n jong kind niet willekeurig ergens in het vliegtuig plaatsen. Hier is de vliegmaatschappij echt fout bezig.
Mij lijkt het wel lekker, ik geeft de tweeling van 8 maanden af en kom ze over 8 uur, na het landen, wel weer ophalen. Veel plezier ermee.
purny schreef:Wat ben je toch weer lekker sociaal....
Mij boeit het niet. Ik heb ooit eens een keer een lange vlucht gehad met een baby, kind huilde 1 keer.
mvdende schreef:purny schreef:Wat ben je toch weer lekker sociaal....
Mij boeit het niet. Ik heb ooit eens een keer een lange vlucht gehad met een baby, kind huilde 1 keer.
Dat zeg ik toch... een keertje een huilbui boeit mij niet.
Maar soms heb je vluchten waar vanaf instappen tot uitstappen hetzelfde kind continu zit te jengelen.... dat is gewoon niet tof.