Bonnelover schreef:Doe het visum alleen bij de bank. Vliegveld Hurghada zit ie bij binnenkomst gelijk links.Ga niet naar de schreeuwerige mannen die daar staan. Mensen bij ons waren enorm opgelicht. Je betaald dan veel meer. Trouwens wel raar dat je op vliegveld Hurghada €25,- betaald. Ik begreep op andere vliegvelden in Egypte niks.
Als je op Sharm landt en daar blijft hoef je geen betaald visum. Als je door wilt reizen naar Caïro enzo wel. 25 euro inderdaad
Bij mij had die prutser bij de paspoortcontrole de verkeerde stempel gezet. Dus stempel van alleen Sharm terwijl ik een visum voor heel Egypte had gekocht en liet zien. Hij was meer bezig met mij dan met zijn werk

Heeft me nog een hoop gedoe opgeleverd daarna. Ben met de bus van Dahab naar Caïro gegaan en de bus heeft bij St Catherine een uur moeten wachten totdat ze besloten me door te laten, en later bij het Suezkanaal nog eens 2 uur. Ze zeiden je gaat maar terug naar Sharm voor de juiste stempel (of nja ze zeiden gammele gammele gammele en 1 van de andere toeristen in de bus sprak zowel Arabisch als Engels dus die trad als tolk op). No way dat ik door mocht. Heel irritant want ik kon gewoon dat visum laten zien, plus het afschrift. Maarja zij wilden graag even hun plasje er overheen doen. Uiteindelijk kwam de hele bus dus 3 uur te laat in Caïro aan door mij