Destination schreef:Het Sheraton, hier hebben wij onze laatste nacht geslapen in een club room met uitzicht op het hotel. Hangt alleen wel een prijskaartje aan
hahaha wie weet voor de terug weg! Gewoon voor de ervaring
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicky91 schreef:Destination schreef:Het Sheraton, hier hebben wij onze laatste nacht geslapen in een club room met uitzicht op het hotel. Hangt alleen wel een prijskaartje aan
hahaha wie weet voor de terug weg! Gewoon voor de ervaring

). Uit mijn hoofd heette het Ard-na-said. Klein eigen parkeerplaatsje (erg fijn om onze volgeladen auto met kampeerspullen niet langs de weg te hoeven zetten), restaurantjes op loopafstand en gewoon een heel net guesthouse met goede kamers en een heel lekker ontbijt (avond van tevoren een briefje inleveren met aangevinkt wat je wilt hebben).
_Lorette_ schreef:Wij gaan waarschijnlijk volgend voorjaar een paar dagen naar Edinburgh en omgeving. Het wordt een korte vakantie, dus een rondreis zit er niet in. Dat zouden we een volgende keer moeten doen.
Kun je op korte reisafstand van Edinburgh ook mooie landschappen en kastelen zien? Of wordt dat een lastige mix?

Qimm schreef:Wij zijn naar Bangour village geweest, dat is redelijk in de buurt van Edinburgh. Bizarre plek!

)toen nog naar het uiterste puntje van Schotland...wat een stilte daar...en mooie kliffen.
Maar wat een geweldige plaats op te overnachten! 
Qimm schreef:Heerlijk Durante!
Ackergill Tower Castle, wij dachten dat het een bezienswaardigheid wasMaar wat een geweldige plaats op te overnachten!
jullie mogen wel in de torenkamer, die is nog vrij. dat leek me ook wel gaaf! Maar toen ik die trap zag; een smalle wenteltrap van beton, waarbij je je vast moest houden aan een soort van koord, twijfelde ik wel even, maar toen ik de kamer zag was ik weer verkocht
Hele mooie roze behang en donkere antieke meubelen,wauw!
Regen, regen en nog eens regen.