Sanne: hoe komt het dat Londen zo tegen valt? Hopelijk wordt NZ een toffere ervaring!
Ik ben bezig met een voorbereiding voor een PhD in Marokko

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Lees al een tijdje mee, mag 'k me aansluiten?
Sanne: hoe komt het dat Londen zo tegen valt? Hopelijk wordt NZ een toffere ervaring!
Ik ben bezig met een voorbereiding voor een PhD in Marokkohet duurt allemaal nog wel even, beursaanvraag indienen in maart, in juli weet 'k of we hem hebben gekregen, en dan is het september 2016 beginnen. Maar in de tussentijd kan ik hier meelezen met jullie buitenland ervaringen
Solleke_Noah schreef:Haha ja, die stakeholdersvergadering is oa met de lokale boerendus dat zal al veel verklaren. Als je nog tips hebt, shoot! Respectvol naar andere culturen is geen probleem, maar ik zou liever niet in het dagelijkse leven met een hoofddoek gaan rondlopen ofzo...
Solleke_Noah schreef:Narya: als je zegt, armen en benen bedekt, betekent dat dan ook geen korte shorts of T-shirts? Dat gaat zweten wordengelukkig is de prof daar ook een vrouw dus dan volg ik haar voorbeeld wel. Ik had er tot voor kort helemaal niet zo bij stilgestaan, pas sinds mijn Belgische prof zei dat vrouwen niet aanhoort worden op de stakeholdersmeeting..