Wij vertrekken vrijdagnacht.. wordt lekker knus in de auto met 5 man in een Clio.. De meeste mensen wensen me wel heel veel succes en dat ik absoluut niet mag vallen, na mn gescheurde kruisband van 2 jaar terug. Maar.. ik verwacht dat het wel goed gaat komen
Corien, dat kunnen ze je vast wel vertellen
Fee_
Geplaatst: 06-01-15 15:06
Spannend Anneert, komt vast goed!! Veel plezier!
En iedereen die zeer snel op wintersport gaat, ook allemaal veel plezier!
Dankjewel. Heb hem al een paar jaar, maar ben er nog steeds gek op ja. Maar wil eigenlijk ook wel weer een nieuwe outfit, heb er alleen geen geld voor.
Mijn jas is na 5 jaar stuk Mijn broek ging een jaar eerder al naar de haaien. Heb nu een helderblauwe broek... Dus wil er niet iets met een felle kleur bovenop
Wij hebben zojuist de GoPro geïnstalleerd op de helm. We hebben er voor het eerst een dus ik ben heel erg benieuwd hoe dit werkt. We hebben in ieder geval 2 accu's.
Ik heb een nepgopro. Een gembird. Ik heb hem nog niet getest, misschien van de week eens doen bij de paardjes. Ik vind een gopro zelf te duur voor de hoeveelheid waar ik het zou gebruiken. Mijn broer heeft nu de nieuwe, is wel een mooier ding en ook de kwaliteit daarvan!
Ik wil eigenlijk een blauwe skijas, de jas die ik nu heb heb ik alweer een jaar of 6. Dat is zelfs nog maatje 176 misschien dat ik over een paar weken wel weer op de kinderafdeling kijk, scheelde toen best veel geld.
Ik wil eigenlijk nu al weer een nieuwe gopro heb deze 2de hands gekocht, en het beeld is echt super!
Ik heb een knal rode jas, en een was lever achtige bruine broek
Fee_
Geplaatst: 06-01-15 16:41
Wij hebben gewoon van die plakkertjes voor op je helm, waar je dan de GoPro op kan zetten. En we hebben een chest harnas en een selfiestick. Dus hoop echt dat we een paar gave beelden kunnen maken.
Voor ons is het ook het eerste jaar dat we een GoPro hebben, dus we hebben er allemaal helemaal zin in.
Tuhan
Geplaatst: 06-01-15 16:44
CoriienRN schreef:
Tuhan heb je een foto?
Ik ga morgen avond even knutselen aan me helm met camera, en idd op zoek naar een accu!
Is met op je hoofd precies hetzelfde, je hoeft maar net raar te vallen. Maar gelukkig kan die wel tegen een stootje! Heb op zomervakantie al rare dingen met 'm uitgehaald, overgooien in het zwembad, van de glijbaan, op een banaan waar ik keihard vanaf kletterde etc. en hij doet het nog gewoon. Daar zijn ze wel voor gemaakt toch, voor extreme sporten.
Maar wat me opvalt: hebben jullie maar 1 pak? Ik schaam me gewoon denk ik hiervoor maar ik heb dus 4 skipakken eentje gebruik ik nooit meer is echt reserve maar 3 gebruik ik er wel.... Hoe is dat bij jullie?
Ik heb dan deze outfit, en nog twee reserve broeken en een reserve jas. Maar zolang dit pak niet te vies is, doe ik deze gewoon de hele week aan. Zit toch het lekkerst.
Tuhan
Geplaatst: 06-01-15 17:35
Ik heb 2 skibroeken en een jas. Wel verschillende ondershirts en broeken.
Ja dat heb ik ook. Ik vind dat zo ranzig als ik mensen ruik. Die hebben volgens mij heel de week hetzelfde thermo setje aan en meuren enorm naar zweet. Bah! Word alweer misselijk als ik er alleen nog maar aan denk.