Nou ik zit in Frankrijk hoor! Wat een reis!
http://melssgoestofrance.reislogger.nl/
Ben trouwns een blog begonnen! Dus alles is te lezen voor die het interessant vind

Zal zo eens bijlezen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vaxie schreef:hoi! Ik ben nu sinds donderdag hier in Toscane. ik vind zelf het werk best meevallen. heb net 2 dagen bijna helemaal vrij gehad, en lig nu even aan het zwembad. (siësta) vanmorgen hebben we met alle kleine kinderen de paarden gepoetst, versierd en een rondje gereden. Heel lief en leuk, maar gelukkig is het maar 1x per week. Wel al veel gezien en meegemaakt, de trails zijn hier prachtig!
stiekem zijn we op zoek naar iemand die op korte termijn hier 3/4 weken (tot half september) wil komen werken, omdat één van de meiden hoogstwaarschijnlijk eerder naar huis moet. ik weet dat het bijna mission impossible is om nog iemand te vinden, maar ik kan het in ieder geval proberen. er is geen nood, maar versterking van het team zou dan heel fijn zijn! (en leuk voor mij) Als er iemand interesse heeft (en tijd!) hoor ik het graag!
vaxie schreef:hoi! Ik ben nu sinds donderdag hier in Toscane. ik vind zelf het werk best meevallen. heb net 2 dagen bijna helemaal vrij gehad, en lig nu even aan het zwembad. (siësta) vanmorgen hebben we met alle kleine kinderen de paarden gepoetst, versierd en een rondje gereden. Heel lief en leuk, maar gelukkig is het maar 1x per week. Wel al veel gezien en meegemaakt, de trails zijn hier prachtig!
stiekem zijn we op zoek naar iemand die op korte termijn hier 3/4 weken (tot half september) wil komen werken, omdat één van de meiden hoogstwaarschijnlijk eerder naar huis moet. ik weet dat het bijna mission impossible is om nog iemand te vinden, maar ik kan het in ieder geval proberen. er is geen nood, maar versterking van het team zou dan heel fijn zijn! (en leuk voor mij) Als er iemand interesse heeft (en tijd!) hoor ik het graag!
heidy_wilco schreef:Nou... Ik ga als het een beetje meezit naar Winterberg, Duitsland... Voor een onbepaalde tijd, 3 maanden op proefBen zo blij nu!
_Lau_ schreef:heidy_wilco schreef:Nou... Ik ga als het een beetje meezit naar Winterberg, Duitsland... Voor een onbepaalde tijd, 3 maanden op proefBen zo blij nu!
Wat leuk! Ik heb daar ook gewerkt in hotel Der Brabander. Waar kom jij te werken? Winterberg is een heel leuk vakantiedorp, in de zomer veel ouderen en in de winter voornamelijk wintersporters.
vaxie schreef:jammer ZusJacobs! je verdient hier wel geld mee, maar ik snap goed wat je bedoelt! Leuk zo'n nieuw avontuur in het vooruitzicht, ik wens je heel veel plezier.
ik maak denk ik toch maar een advertentie op bokt markt, misschien is er wel iemand die graag wilt komen!
heidy_wilco schreef:In principe is alles al geregeld, ik moet alleen nog even de reis regelen, maar ik ga met de trein, dus dat is zo klaarIk heb de eigenaren nog niet ontmoet, maar ze klonken wel erg aardig! Ik ben erg benieuwd
Ik zit nog te twijfelen of ik naar Duitsland, GB of Ierland wil emigreren, dus ik kan me nu ook een beetje gaan oriënteren
ZusJacobs schreef:Hoe lang ga je?
Ik verbaasde me er ook over met hoeveel ik eigenlijk mee nam de laatste keer dat ik ging (naar Duitsland), deze trip was ook met de auto. Ik had 1 tas met alleen schoenen (sport,gewoon,slippers,rijschoenen en dan had ik mijn laarzen nog niet mee).. drie jassen (zomer/winter/tussen) etc.. Terwijl ik drie maanden naar Canada ben geweest (van -20 tot 30) met alleen een backpack tas van zo'n 13 kg en een klein tasje van 4 kg.. En dat heb ik ook overleefd haha