@ Kirri, ben benieuwd dan, ik ga morgen. Ben jaren geleden ook al eens geweest en toen konden ze me wel goed helpen. Ben nu in het bijzonder benieuwd omdat ze dit jaar wat gezondheidszorg gericht zijn en ik daar ook in zit, maar misschien moet ik m'n verwachtingen niet te hoog zetten dan
Emigratiebeurs was weer interessant, zijn er iig achtergekomen dat het nog heel wat voeten in de aarde gaat hebben voor vriendlief om naar Zweden te gaan... Dat heeft wel een beetje een streep door de rekening getrokken moet ik zeggen =/
Nouja, paardenhouderij zou je misschien nog iets mee kunnen, maar dat is waarschijnlijk moeilijker in Göteborg zelf. En als in de paarden werken daar hetzelfde is als hier moet je dat misschien ook niet per se willen.
Ik stuur je wel even een pb, gooi liever niet alles zo openbaar
riannezweeds
Geplaatst: 11-02-15 19:06
kirri schreef:
Tack allemaal wij gaa ietsje later ivm gladheid
Grattis i efterskott! Jag såg nyss att du hade fyllt år för några dagar sen
Idinn, ben jij nog op zoek naar een baan? Ik kwam op het platform van m'n school iets tegen over een baan in de farmaceutische sector, dus ik dacht aan je, zal je het wel even pb'en anders. Is in de buurt van Gent
Hallo dames, ik ben niet echt actief maar ik lees wel mee.
Jullie zijn druk met de emigratie voorbereidingen! Spannend hoor..
Volgende week gaan wij via Oslo naar Zweden. We weten nog niet of de skikleding mee moet of gewone wandelkleding het zou namelijk niet echt wintersport weer zijn in de buurt van karlstad.
De foto's hier op bokt zien er mooi uit! Ik ga even in de link kijken!
Aangevraagd op dinsdagmiddag 15:55 (sluitingstijd 16:00) en al op donderdag is de brief met mijn persoonsnummer door Skatteverket verstuurd. Enige jammere is dat de brief nog steeds niet is aangekomen (post... lijkt NL wel...), maar ik kan nu tenminste wel verder. Zojuist internet aangevraagd. Morgen naar de bank om een rekening te openen. En op zoek naar een auto.
KarmaChansy
Geplaatst: 16-02-15 18:52
AHHHHHHHHHHH Bofkont! ben blij voor je hoor!!!!
ik baal wel een beetje als het mag nog steeds niks gehoord heb 2 weken terug weer een e-mail verzonden maar nog niks