Gaaf hoor, dat je er ook nog een gratis vakantie bij krijgt Weet je al wat je werkzaamheden zoal worden? Tijdens de reis en als je eenmaal in Italië bent?
fleurtjeuh
Werkzaamheden zijn ongeveer hetzelfde op wedstrijd, zorgen dat de paarden goed verzorgd en schoon zijn, opzadelen, afzadelen, afborstelen, voeren, uitmesten en paarden tevreden en blij houden. Onderweg zorgen dat de paarden het niet te warm krijgen onder de dekens, verder weet ik het niet precies. Als ik het goed heb overnachten we op verschillende stallen onderweg, maar dat weet ik niet zeker.
Klinkt alsof je het super naar je zin hebt! Ik deed eerst ook telkens tussen 9 en half 10 slapen, maar ben erachter gekomen dat ik veel meer uiterust ben als ik rond 10u naar bed ga, echt een nacht van precies 8 uur maken Misschien heb je er wat aan!
Lees al een tijdje mee. Fijn dat je het zo naar je zin heb! Lijkt mij ook erg leuk groomen doe het nu al vaak bij menwedstrijden maar full time gaat dat niet werken met mijn lichaam. Ben benieuwd hoe het in Italië gaat!
Floor wat leuk dat het je bevalt! Lees nu eigenlijk je topic pas, maar ik wist al dat je ging! Ben benieuwd naar meer foto's! enne.. heb je nu eigenlijk een opleiding in de paardenrichting nodig wil je dit kunnen doen? Dacht dat het al eerder gevraagd is maar had geen antwoord gezien
fleurtjeuh
Diploma heb ik niet, voor geen enkele opleiding. Heb 1 jaar paardenhouderij gedaan. Is verder ook niet naar gevraagd. Sommige bedrijven vragen wel diploma's van de BHS cursus, volgens mij is dat zoiets als de ORUN. Dan heb je dus ervaring met lesgeven en managen van een paardenbedrijf.
niet vlechten???, ben toch heel wat jaartjes groom geweest bij diverse springstallen, maar voor de grote prijs/finale werd toch echt wel gevlochten. Wel relaxed als het niet hoeft. tip: zorg dat je vitamine tabletten meeneemt, eten is vaak vlug vlug en niet altijd even gezond, die aanvulling kan je lijf best goed gebruiken. Om te slapen nam ik altijd melatonine als ondersteuning.
fleurtjeuh