manzano schreef:Wow, heel gaaf zeg!!! Lijkt me heel bijzonder!!
Mij ook! Ben er al 2 jar mee bezig en 11 oktober gaat het dan eindelijk gebeuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:manzano schreef:Wow, heel gaaf zeg!!! Lijkt me heel bijzonder!!
Mij ook! Ben er al 2 jar mee bezig en 11 oktober gaat het dan eindelijk gebeuren
gabyfedde schreef:@Marit/manzano: Thanks voor info. Wil liever geen ander objectief kopen, heb er al zoveel in geïnvesteerd.... Ik ga in principe (en heel erg helaas) niet op safari (ga voor stage), maar zal in weekenden wel genoeg gaan zien.
@horseyfries: ik vlieg met Emirates via Dubai naar Kaapstad. Op de site en bii mn boekingsinfo stond specifiek 1 stuks handbagage, vandaar mijn vraag. Laptop is handtasformaat. Ik wil niet op Schiphol staan en dan een probleem hebben... Thanks voor je info!
horseyfries schreef:gabyfedde schreef:
@horseyfries: ik vlieg met Emirates via Dubai naar Kaapstad. Op de site en bii mn boekingsinfo stond specifiek 1 stuks handbagage, vandaar mijn vraag. Laptop is handtasformaat. Ik wil niet op Schiphol staan en dan een probleem hebben... Thanks voor je info!
Ik heb ook zo gevlogen met ze (verschillende keren) en bij mij was het nooit een probleem ondanks dat dat er inderdaad opstaat. Ze bedoelen met de handbagage de koffer of tas die je in de overheadcompartment doet, die moet wel aan de afmetingen en het gewicht voldoen. Maar mijn handtas en laptoptas werd nooit meegeteld.
noukie175 schreef:marionnnn, wanneer ga je weg dan? Malaria is momenteel niet nodig ook niet in kruger heeft de GGD ons verteld.
Het is nu idd winter daar horseyfries, maar dan nog niet koud.Momenteel kaapstad rond de 16graden en johannesburg ook zoiets. Durban en port Elizabeth daarentegen rond de 23graden!
Maandag is het zover!