Kort samengevat: geweldig weer gehad. Ik ben hartstikke wit, maar daar heb ik een kleurtje gekregen Veel wildlife gezien. Veel gletsjers bewandelt. En niet zo onbevolkt en achtergebleven als dat ik gedacht had. Ook de hotels waren gewoon luxe, ik had gedacht iets ouderwetser aan te treffen.
Maar absoluut prachtig en een aanrader voor iedereen! Weer eens iets anders dan het normale rondje zuidwesten (wat overigens ook mooi is) wat bijna iedereen doet. Zal proberen een keer een selectie van de foto's te uploaden ergens
Leuk dat Alaska goed bevallen is. Mijn ouders vonden het een beetje tegenvallen em de foto's waren ook niet dusdanig dat ik dacht, daar wil ik eens naar toe. Ben heel benieuwd naar jouw foto's!
MontyRulezz
Geplaatst: 21-08-12 21:53
Zo, ik ben al een nieuwe reis aan het plannen voor februari 2014 .
Mijn oom en tante (waar ik al 2 x mee in de States ben geweest) willen dan graag samen met mij een roadtrip doen van 3 weken. Het idee is om van Las Vegas naar New Orleans te rijden, maar ik weet niet of dat te doen is in 19 dagen. De route is minimaal 2300 mijl lang wat dus best een eind is. Ik heb een bericht geplaatst op allesamerika met de vraag voor advies.
Het is wel veel maar niet onmogelijk. Wij hebben in 2010 ruim 4000 kilometer afgelegd in 23 dagen. En ik had nou niet het gevoel dat we alleen maar in de auto zaten.
Het lijkt me wel een mooie route!
MontyRulezz
Geplaatst: 21-08-12 22:17
Ja, dat dacht ik ook al .
We zijn met z'n 3-tjes, misschien met 4, dus kunnen we ook allemaal rijden. Het zal inderdaad omgerekend ook zo'n 4000 km zijn en we willen wel een paar stops inlassen zodat we niet alleen maar aan het rijden zijn. Zal wel zoiets worden van: Las Vegas - Flagstaff - Phoenix - Tucson - White Sands - Carlsbad - Big Bend NP - San Antonio - Houston - New Orleans.
Ik ga een NY pas aanschaffen, er zijn veel dingen wat ik wel wil zien. Zit nu alleen te twijfelen of ik hem voor 3 of 7 dagen zal aanschaffen. Ik ben er maar in feite 5 volle dagen.
Ik snap het echt niet, hoe kunnen ze je laten zitten? Als iemand naast je slaapt maak je die toch ook al wakker als iedereen eruit moet? Anders kom je er amper langs En het cabine personeel kan haar ook niet missen, dan hebben ze het vliegtuig niet eens gecontroleerd.