Ik zal straks eventjes een foto maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Siri schreef:Hoi vanuit sunny beach!
Het is echt zo genieten hier! Lekker goedkoop en leuke mensen.
Gister ook nog een soort van boktmeeting haha.
Elamor schreef:Oh jee iemand moet me echt helpen. Is het savonds warm genoeg voor een shirtje of moet ik wel een vestje/blazer meenemen?
Lins_Vetra schreef:Hallo! Zie dit topic nu pas. Wil er eigenlijk volgend jaar een paar dagen naar toe! Zie al veel informatie in dit topic, en zojuist van Mojito (cool, veel plezier nog), maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben is de gemiddelde leeftijd
Is het Salou idee (16-18) of passen wij (mijn vriend en ik) er ook nog goed tussen met 24 en 27 jaar?
Thanks!!
Lins_Vetra schreef:Wij gaan op doorreis door Europa en gaan alle feeststeden af en daar hoort Sunny beach in mijn ogen wel bij.
Thanks voor je info! Veel plezier nog!
Mojito schreef:Criminaliteit trouwens nog bijna niets van gemerkt, wij pakken elke dag de taxi en blijven zoals aangeraden op hoofdwegen. Het enige: gisteren liep er een jongetje in de stad met een te lieve puppy, nog zo jong dat die nog lang niet uit z'n nest mocht eigenlijk, oogjes nog bijna helemaal dicht. Dus wat wil ik doen, juist ja de puppy aaien. Ja niet doen dus, dat zijn zigeuners en het kost je enorm veel geld. Je ziet eerst een heel lief jongetje, maar later blijkt dat jongetje niet alleen te zijn. Gelukkig trok 1 van mijn vriendinnen me net op tijd weg!
Pinnen ook echt alleen doen overdag op Flowerstreet, dat is heel veilig, alleen heel soms is de bank leeg. En alleen bij banken pinnen waar een grote bank achter niet, niet zomaar bij een verdwaalde automaat. En geld wisselen doen alleen bij een Crown kantoor, je wordt ontzettend genaait anders en dat hebben we wel al veel zien gebeuren om ons heen!