Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkuh15 schreef:In maart ben ik ook gevlogen met transavia omdat het toen de goedkoopste was. Nu was de prijs van een ticket 450 euro. Je moet bij transavia niet vergeten dat er sinds binnenkort extra kosten bijkomen wanneer je een koffer mee wilt nemen. Je boekt dus een reis met handbagage van 10 kilo en voor een koffer komt er een extra toeslag bij.
Wildgirl schreef:Kan een Turkije kenner hier mij wat tips geven?
Ik heb nu 2 hotels op het oog, 1 in Alanya en 1 in Antalya....die laatste ligt het gunstigste ivm de luchthaven(vertrekken om 6.00 uur s'morgens weer terug naar NL vanaf Antalya).
We willen naast zon en zee ook lekker(goedkoop) eten,cultuur snuiven en flink op stap.....wat is dan de beste plek?
Zowiezo, hoe zit het met prijzen in Turkije qua eten/drinken?
ikkuh15 schreef:Marionnn 27 agustus is er vast en zeker nog genoeg te doen! Fijn dat het zo goed bevallen was!
Wildgirl vanuit Alanya is het wel een stukje met de bus. Reken maar op 2 uur. Ik ben erg bekend in Alanya maar niet zo in Antalya. Wat je graag wilt doen kun je volgens mij op beide plekken goed doen.
Nadir schreef:Wildgirl, zoals Ikkuh al zei, de dingen die jij zoekt heb je zowel in Antalya als in Alanya.
De prijzen voor eten en drinken zijn daar niet te vergelijken met hier. Je hebt daar soms voor € 10-15 p.p. al een hele lekkere maaltijd.
Romana01 schreef:Hi, ik had een vraagje. Wij willen in de zomervakantie op vakantie naar Turkije, wij zijn vorig jaar naar Kemer geweest (Hotel Limak Limra). Turkije is ons goed bevallen. Alleen me moeder vond het te warm en volgens haar is het in het westen koeler, is dat nou echt zo? Zoja, weten jullie een hotel (daar) wat wat vlakker is, niet alleen maar trappentjes...hotels op andere pleken waar jullie goede ervaringen mee hebben, wil ik ook wel weten hoor