Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Gisterochtend om 6:40 zijn we geland op Schiphol na 4 weken vakantie!![]()
We vonden het helemaal geweldig!!
Vooral de afwisseling tussen de grote steden en de natuurparken vonden we leuk. Het ene moment ben je in Bryce Canyon en een paar uur later sta je op The Strip in Las Vegas. Hawaii was natuurlijk helemaal het einde, echt het paradijs! We hebben ongeveer 2200 foto's gemaakt, ik ga ze straks eens uitzoeken.
Michael1104 schreef:LisaDijk schreef:Ik ga over 2 weken naar California, een autorondreis maken, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce Canyon, Capitol Reef, Moab, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles. zijn er dingen daar die ik absoluut niet moet missen?
haha ik ben net terug van vrijwel dezelfde route. Hotels al geboekt?
Tinka schreef:LisaDijk schreef:Ik ga over 2 weken naar California, een autorondreis maken, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce Canyon, Capitol Reef, Moab, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles. zijn er dingen daar die ik absoluut niet moet missen?
Wij hebben hetzelfde ong. gedaan, ik vond antilope canyon erg mooi.
_Do_ schreef:LisaDijk schreef:Ik ga over 2 weken naar California, een autorondreis maken, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce Canyon, Capitol Reef, Moab, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles. zijn er dingen daar die ik absoluut niet moet missen?
Ik vond Santa Barbara veel mooier dan LA en Ojai was ook erg mooi.
In Camerillio lis een hele grote outlet shopping centrum, ook wel leuk als je merk kleren wil voor minder.
noordje schreef:Ja,Antilope Canyon is erg mooi!
Wat ook een aanrader is,is Canyon de Chelly.Misschien ligt dat niet op jullie route.Je kunt een plaatselijke (native american) gids huren en dan kun je met 'eigen' auto de canyon in.