Ik meng me hier even in als dat mag van jullie. Topic nooit echt gelezen, stiekem wel stukjes soms... nu voor een deel wel *baas wil niet dat ik alles lees denk ik, schijn af en toe ook nog even te moeten werken...*
Ik kom nu net terug uit Londen, ben er nu even voor 4 dagen geweest. En daarvoor 2x een week en een keer 6 weken.
Dingen die ik echt heel erg de moeite waard vond;
Camden Town!! *trek er alleen wel een hele dag vooruit --> veeeeeel te zien --> leuk winkelen voor alles wat niet helemaal standaard is. Kunt er alles kopen. Houtsnijwerk, eten, jurken, schoenen, truien, piercings, kralen, oorbellen, t shirtjes, nog meer schoenen, zonnebrillen, tassen, jassen, petjes en weet ik veel wat nog meer.*
Het tijdmuseum in Greenwich Parc (kan even niet op de originele naam komen) was echt super leuk en is interessanter en minder muf als het klinkt.
Speakers Corner, QueensWalk, National Gallery!!!
En ga altijd wel graag naar musical als ik in Londen ben.
Bayswater... Zat ik twee jaar geleden in een hotel, waar de douche alleen uitging als je de kraan afsloot 
Afgelopen week in Palmers Lodge geslapen. Was helemaal perfect. Goed ontbijt, goede service, schone kamers, handdoeken te huur, schoon sanitair en vriendelijk personeel. Ligt in Swiss Cottage, op ongeveer een kwartiertje van het centrum (met de bus naar Oxfort Circus). Metro weet ik zo niet, Jubilee lijn deed het niet dus gingen steeds met de bus. (Metro Swiss Cottage - Liverpoolstreet --> +/- 10 minuutjes + overstappen. Liverpoolstreet --> trein naar Stansted)
Ook erg leuk als je de tijd hebt... Fiets huren en buiten Londen gaan fietsen... Zooooo mooi.
Laatst bijgewerkt door Women op 03-11-09 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt