Dat gokte ik ook maar , 20 zou ook best kunnen . Ik weet in iedergeval dat de koffer niet zwaarder als 35 kg mag wegen want dan mogen ze hem niet meer tillen van de ARBO .
Wohw 35, dat is wel veel. Mocht op alle vluchten die ik ooit heb gehad, maar 20 kg meenemen (en heb redelijk wat gevlogen). Alleen vanuit Amerika, mocht je wel 20 koffers meenemen.
Als je met twee personen gaat mag je 40KG, maar dan moet je dat dus niet in één koffer stoppen . Want die mogen ze niet tillen van de arbo....
Ntlie_
Geplaatst: 04-11-09 11:22
Ntlie_ schreef:
Wohw 35, dat is wel veel. Mocht op alle vluchten die ik ooit heb gehad, maar 20 kg meenemen (en heb redelijk wat gevlogen). Alleen vanuit Amerika, mocht je wel 20 koffers meenemen.
Leuke foto's! En.... ik zie je op slippers lopen... slippers da's een goeie Heb nog 1,5 paar (1 is half overleden ) maar waar haal ik nu nog zo snel slippers vandaan
Dat weet ik ook nog niet. Willen gewoon lekker een weekje naar de zon, hoeven niet perse elke dag wat te zien. Hotel moet wel een beetje rustig gelegen zijn. Zal eens op de site kijken. Bedankt!
Oki. Nou, het ene hotel waar ik ben geweest zou ik niemand willen aanraden, tenzij het je niet uitmaakt of je warm water hebt om te douchen, en het andere hotel lag aan de boulevard van Hurghada, dus dat valt vast niet onder 'rustig'.