SusanH schreef:Oostappen, daar zou ik nog niet heen gaan als ik geld toe kreeg denk ik. Iets teveel massa naar mijn smaak. Ik kijk wel graag naar het tv programma, omdat het commentaar van Frank Lammers echt hilarisch is.
Het tv programma kijk ik dan weer niet.
Maar via vakantieveilingen kan je met een beetje mazzel wél spotgoedkoop op vakantie.
In 2018 betaalde ik €250 voor een weekje stacaravan.
2020 voor in totaal €150 2 weken eigen kampeermiddel op Hengelhoef. (1x via marktplaats gekocht van iemand die een foutje had gemaakt)
Als je de volle mep moet betalen a € 550 voor een lang weekend, is het véél te duur! Dat is het park echt écht niet waard.
Maar voor €200 had ik toch een leuke 2 weken en het viel mij reuze mee! Sanitair werd ivm corona toen extra goed schoongemaakt, dus daar was weinig op aan te merken.
De parken Prinsenmeer en Hengelhoef zijn behoorlijk uitgebreid, als in, zijn grote parken.
En aangezien ik eigenlijk mijn vakantie al heb gehad (weekje Egypte in mei) wil ik eigenlijk niet veel geld uitgeven voor nog een paar dagen weg. Maar het kriebelt wél om er nog eens tussenuit te gaan.
Ik wacht vanavond nog even af, en anders koop ik morgen de veiling gewoon voor de vaste prijs. €109 is natuurlijk behoorlijk geld, maar voor 3 nachten is het zeg €33 per nacht en dat valt natuurlijk best mee.