Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Alleen 1,5 meter in een vliegtuig wordt best lastig, ook omdat de Grieken alleen volle vliegtuigen willen.
Bonnelover schreef:Grappig Electra63, ik ga liever in najaar. Dan duurt de winter hier niet zolang heb ik het idee.
En ook ik mis Griekenland erg. Natuurlijk is gezondheid belangrijk, maar als ik hier me aan maatregelen houdt kan ik dat daar zeker ook!!
Lotus83 schreef:Snap heel goed als mensen dat niet willen/durven.. wat het is een risico
Lotus83 schreef:raket schreef:Eerlijk gezegd was ik ook niet gegaan als ik het al niet gehad had. Maar als er nu een optie is gaan we wel.
Ben je getest op anti stoffen?
Electra63 schreef:Transavia zijn echt de toeristenvluchten.
Mijn man heeft veel Griekse (zaken)relaties, die vliegen met lijnvluchten van KLM of Olympic Airways/Aegean Airlines. Of via Brussel of Dusseldorf i.p.v. Schiphol.
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Transavia zijn echt de toeristenvluchten.
Mijn man heeft veel Griekse (zaken)relaties, die vliegen met lijnvluchten van KLM of Olympic Airways/Aegean Airlines. Of via Brussel of Dusseldorf i.p.v. Schiphol.
Vanuit Nederland word er vanaf juni sowieso nog niet gevlogen met Transavia en Griekenland laat nog geen toeristen binnen begrijp ik..
Maar goed.. het is wel positief dat er weer beweging in komt