Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wiske2 schreef:Ik ben dus bang dat je wel al moet betalen voor een reis die bijna zeker niet door gaat omdat ze te laat afzeggen. Maar ja we wachten af.
Je kan geen kant op, anders zouden we de vakantiedagen verzetten, maar wat als het toch door gaat.
HouVanUtopia schreef:Electra63 schreef:Maar in de wet is geen rekening gehouden met Corona.
Dit is een uitzonderlijke situatie.
Volgens de rijdende rechter wel.die hebben alles uitgezocht
Muronia schreef:Ik heb vakantie in de laatste week van juli en de eerste 2 weken van augustus. Ik heb nog niks geboekt, maar ik wacht de situatie af zoals het er dan voor staat. Als het veilig kan, dan zou Ik graag willen gaan. Dit zou de allereerste echte vliegvakantie van mijn dochter en mij worden, zou mooi zijn als het toch mocht lukken.
Electra63 schreef:Ik kan geen vakantie meer opnemen in juli, augustus en september.
Oktober vind ik niet zo leuk.
Mijn vakantie van mei met mijn zus naar Rhodos, verzet ik naar volgend jaar mei.
Die van juni weet ik nog niet.
Ik wilde volgend jaar juni naar Syros, maar dat kan niet met een voucher van Sunweb.
Dus misschien van die voucher van de winter naar Tenerife ofzo en dan toch juni naar Syros.
raket schreef:Ik maak wel plannem. Maar boek niets. Want anders vervalt de sgr op mijn voucher.
Pas als er een paar weken vakantie in Griekenland wordt gevierd boek ik.
Ik gun het iedereen van harte. Ik heb eind september nog vakantie.
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Ik kan geen vakantie meer opnemen in juli, augustus en september.
Oktober vind ik niet zo leuk.
Mijn vakantie van mei met mijn zus naar Rhodos, verzet ik naar volgend jaar mei.
Die van juni weet ik nog niet.
Ik wilde volgend jaar juni naar Syros, maar dat kan niet met een voucher van Sunweb.
Dus misschien van die voucher van de winter naar Tenerife ofzo en dan toch juni naar Syros.
Ik kan in juli tm september ook geen vrij mee krijgen
Eerste 2 weken van oktober lukt als het goed is wel en dat zet ik in op Kos
Wat betreft voucher, daar baal ik dus best wel van want nu ben je verplicht weer met die maatschappij te gaan (in mijn geval Corendon) en als ik dus met Sunweb wil gaan moet dat gewoon weer betaald worden.. snap je wat ik bedoel?
Waarom vind je Oktober niet zo leuk?