USA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:07

Ik ook.....

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:30

Leuk dat je naar NY gaat Needje!! Voor NY vind ik de TripAdvisor City Guide App echt ideaal, oooh en de koekjes van Levains Bakery *\%/*
En als ik koekjes zeg bedoel ik een bonk zo groot dat je er een complete maaltijd aan hebt en zo lekker is dat je er nog drie wilt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:50

De muffins van Carlo's Bakery zijn ook erg lekker

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:52

Volgens mij heb ik die app al ja.
Die bakery zal ik eens opzoeken. :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 19:56

Tof Need, heb je al een hotel geboekt?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:07

_Lisanne schreef:
shilady schreef:
Lisanne dat vliegen zie ik meestal ook tegen op want ik ben namelijk heel erg ongeduldig en dan na een paar uur zit ik al de minuten te tellen tot we er eindelijk zijn :p
Was het maar een vlucht van 4 uur!

Ik ben wat dat betreft ook erg ongeduldig :') En ben ook altijd bang dat t vliegtuig neerstort, super irritant.
Met z'n tweeën (of meer) is t altijd wat minder erg. Maar alleen heen en weer vind ik ook wel weer vervelend. Heb jij daar geen last van?

Ja ik vlieg altijd alleen dus ben niet anders gewend maar praat meestal wel veel met degene die naast me zit...
Nu vlieg ik ook het liefst met delta of KLM omdat ze veel films beschikbaar hebben als afleiding anders zit ik non stop op de kaart te kijken :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:17

Ja. We slapen in Pod 39.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 20:50

Mooie locatie zo te zien! Leuk hoor!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:43

shilady schreef:
liberty schreef:
ik ga morgen eens bellen met KLM. Wij hebben een maand geleden voor 5 personen tickets geboekt naar Calgary, zijn ze nu bijna 125 euro goedkoper, per persoon! Op dezelfde vlucht..

Denk niet dat ze je dat geld terug gaan geven.... of je moet de tickets die je nu hebt annuleren en her boeken .............

annuleren gaat volgens mij niet, op facebook doen ze erg van ja we kunnen er niets aan doen, voor hetzelfde geld zat je bestemming er niet bij, enz enz. Normaal is vroeg boeken goedkoper, dat zetten ze ook op hun website, dan moeten ze de prijzen niet lager doen. Heb er ook over gemaild, dus ben benieuwd.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:58

Wat veel plannen komen er voorbij :j En erg veel NY fans hier.

Vandaag een mailtje vanuit Tixx dat ons vluchtschema is aangepast. We zijn het niet eens met het geboden alternatief, morgen horen we meer.

shilady schreef:
Ja ik vlieg altijd alleen dus ben niet anders gewend maar praat meestal wel veel met degene die naast me zit...
Dan hoop ik dat je ook kunt aanvoelen of die ander dat ook leuk vind. Ik dus niet, maar ik zal het dan ook zeggen. Minder assertieve mensen willen toch beleefd blijven en klagen er achteraf over…

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:10

ik ben daar dus ook niet blij mee. Heb sinds deze zomer de Bose noise reduction headphones, ideaal! Voor krijsende kinderen, het gezoem van de motoren en als signaal naar anderen ;-)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:32

Grit schreef:
Wat veel plannen komen er voorbij :j En erg veel NY fans hier.

Vandaag een mailtje vanuit Tixx dat ons vluchtschema is aangepast. We zijn het niet eens met het geboden alternatief, morgen horen we meer.

shilady schreef:
Dan hoop ik dat je ook kunt aanvoelen of die ander dat ook leuk vind. Ik dus niet, maar ik zal het dan ook zeggen. Minder assertieve mensen willen toch beleefd blijven en klagen er achteraf over…

Haha das meestal enkelt in het begin als de schermpjes nog uit zijn... Ben niet het type wat heel de vlucht tegen je aan blijft blaten :+

Hmmm raar verhaal ben benieuwd over een hoe grote verandering ze het hier hebben...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:03

Ik vlieg ook bijna altijd alleen maar ik praat amper met de persoon naast mij. Eigenlijk vooral omdat ik altijd wel lees, met m'n laptop bezig ben of films kijk van zodra ik neerzit. Ik word liever met rust gelaten tijdens het vliegen dus ik doe het bij anderen ook :D Hoewel ik in Australië tijdens korte vluchten (1-3 uur) wel heel leuke gesprekken heb gehad met de personen naast mij :j

Heb ooit wel eens naast een meisje van 5 gezeten dat alleen vloog, en die was erg stil tot ik haar iets vroeg. Toen was ze plotseling op haar gemak en kwam er een spraakwaterval uit, terwijl ik eigenlijk gewoon mijn film wou uitkijken :')

liberty schreef:
annuleren gaat volgens mij niet, op facebook doen ze erg van ja we kunnen er niets aan doen, voor hetzelfde geld zat je bestemming er niet bij, enz enz. Normaal is vroeg boeken goedkoper, dat zetten ze ook op hun website, dan moeten ze de prijzen niet lager doen. Heb er ook over gemaild, dus ben benieuwd.

Zou wel gemakkelijk zijn als je altijd je geld terugkrijgt als tickets plots goedkoper zijn :+ Zo zit de markt helaas niet in elkaar. Als jij boekt en de maatschappij heeft een maand later plots een promotie of om een andere reden zijn de tickets goedkoper, dan ga je echt niet zomaar je geld terug krijgen. De hele business van luchtvaart is net gebaseerd op het feit dat de ticketprijzen fluctueren. Als KLM iedere klant zou moeten waarschuwen dat de vlucht die ze boeken 2 weken later in promo gaat zijn, dan zouden ze heel veel geld mislopen.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:15

Yasmine schreef:
Ik vlieg ook bijna altijd alleen maar ik praat amper met de persoon naast mij. Eigenlijk vooral omdat ik altijd wel lees, met m'n laptop bezig ben of films kijk van zodra ik neerzit. Ik word liever met rust gelaten tijdens het vliegen dus ik doe het bij anderen ook :D Hoewel ik in Australië tijdens korte vluchten (1-3 uur) wel heel leuke gesprekken heb gehad met de personen naast mij :j

Heb ooit wel eens naast een meisje van 5 gezeten dat alleen vloog, en die was erg stil tot ik haar iets vroeg. Toen was ze plotseling op haar gemak en kwam er een spraakwaterval uit, terwijl ik eigenlijk gewoon mijn film wou uitkijken :')

liberty schreef:

Zou wel gemakkelijk zijn als je altijd je geld terugkrijgt als tickets plots goedkoper zijn :+ Zo zit de markt helaas niet in elkaar. Als jij boekt en de maatschappij heeft een maand later plots een promotie of om een andere reden zijn de tickets goedkoper, dan ga je echt niet zomaar je geld terug krijgen. De hele business van luchtvaart is net gebaseerd op het feit dat de ticketprijzen fluctueren. Als KLM iedere klant zou moeten waarschuwen dat de vlucht die ze boeken 2 weken later in promo gaat zijn, dan zouden ze heel veel geld mislopen.

Precies! En de Miles die je spaart zijn vaak prijsafhankelijk dus kans dat je met een wat duurder ticket meer spaart is er wel weer:).

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:19

oliebol. Mijn vlucht is geannuleerd.
Weer geen NY voor mij.

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:32

Needje schreef:
oliebol. Mijn vlucht is geannuleerd.
Weer geen NY voor mij.

Onee! Wat balen zeg...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:34

Ach ja. Andere keer maar weer proberen dan. Haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:36

Hoe komt dat needje?

Ik ben weer in Holland -O-

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:09

Geen idee. Denk dat ze de paarden niet willen vervoeren in de storm. Reden is niet gegeven. En de vlucht zelf staat nog wel gewoon "op tijd" voor morgen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:17

Het was een behoorlijk heftig stuk bij de Noordzee en Nederland dus begrijp het wel. Ik scheet m bijna in m'n broek en kan best wel iets hebben xD

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:23

O ik begrijp het ook wel hoor.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:29

Bij turbulentie denk ik altijd maar hier aan: https://www.youtube.com/watch?v=Ai2HmvAXcU0

Ik had er boven Amerika behoorlijk last van laatste keer, na het opstijgen ruim een uur riemen vasthouden wegens fikse turbulentie en ik moest plassennnnn 8)7

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 13:50

Ohh wat jammer Need!!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:51

Yasmine ik heb hetzelfde
ben wel zoet met film kijken dus vermaak me wel :j
Als iemand wil praten sta ik daar wel voor open
meestal vragen we dan aan elkaar van waar ga jij heen en waar kom je vandaan en hoelang blijf je in Amerika.... Voor derest eigenlijk nooit meer gevraagd dan dat anders word het toch best wel van persoonlijke aard... Na de vlucht ook nog even een beetje ouweh03ren over dat iedereen op moet schieten met het vliegtuig verlaten :P

Needje das heel jammer om te horen
krijg je wel je geld terug??

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:57

Het sneeuwt in NYC :D