Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lisanne schreef:shilady schreef:Lisanne dat vliegen zie ik meestal ook tegen op want ik ben namelijk heel erg ongeduldig en dan na een paar uur zit ik al de minuten te tellen tot we er eindelijk zijn :p
Was het maar een vlucht van 4 uur!
Ik ben wat dat betreft ook erg ongeduldigEn ben ook altijd bang dat t vliegtuig neerstort, super irritant.
Met z'n tweeën (of meer) is t altijd wat minder erg. Maar alleen heen en weer vind ik ook wel weer vervelend. Heb jij daar geen last van?
shilady schreef:liberty schreef:ik ga morgen eens bellen met KLM. Wij hebben een maand geleden voor 5 personen tickets geboekt naar Calgary, zijn ze nu bijna 125 euro goedkoper, per persoon! Op dezelfde vlucht..
Denk niet dat ze je dat geld terug gaan geven.... of je moet de tickets die je nu hebt annuleren en her boeken .............
shilady schreef:Dan hoop ik dat je ook kunt aanvoelen of die ander dat ook leuk vind. Ik dus niet, maar ik zal het dan ook zeggen. Minder assertieve mensen willen toch beleefd blijven en klagen er achteraf over…Ja ik vlieg altijd alleen dus ben niet anders gewend maar praat meestal wel veel met degene die naast me zit...
Grit schreef:Wat veel plannen komen er voorbijEn erg veel NY fans hier.
Vandaag een mailtje vanuit Tixx dat ons vluchtschema is aangepast. We zijn het niet eens met het geboden alternatief, morgen horen we meer.shilady schreef:Dan hoop ik dat je ook kunt aanvoelen of die ander dat ook leuk vind. Ik dus niet, maar ik zal het dan ook zeggen. Minder assertieve mensen willen toch beleefd blijven en klagen er achteraf over…Ja ik vlieg altijd alleen dus ben niet anders gewend maar praat meestal wel veel met degene die naast me zit...
liberty schreef:annuleren gaat volgens mij niet, op facebook doen ze erg van ja we kunnen er niets aan doen, voor hetzelfde geld zat je bestemming er niet bij, enz enz. Normaal is vroeg boeken goedkoper, dat zetten ze ook op hun website, dan moeten ze de prijzen niet lager doen. Heb er ook over gemaild, dus ben benieuwd.
Yasmine schreef:Ik vlieg ook bijna altijd alleen maar ik praat amper met de persoon naast mij. Eigenlijk vooral omdat ik altijd wel lees, met m'n laptop bezig ben of films kijk van zodra ik neerzit. Ik word liever met rust gelaten tijdens het vliegen dus ik doe het bij anderen ookHoewel ik in Australië tijdens korte vluchten (1-3 uur) wel heel leuke gesprekken heb gehad met de personen naast mij
Heb ooit wel eens naast een meisje van 5 gezeten dat alleen vloog, en die was erg stil tot ik haar iets vroeg. Toen was ze plotseling op haar gemak en kwam er een spraakwaterval uit, terwijl ik eigenlijk gewoon mijn film wou uitkijkenliberty schreef:annuleren gaat volgens mij niet, op facebook doen ze erg van ja we kunnen er niets aan doen, voor hetzelfde geld zat je bestemming er niet bij, enz enz. Normaal is vroeg boeken goedkoper, dat zetten ze ook op hun website, dan moeten ze de prijzen niet lager doen. Heb er ook over gemaild, dus ben benieuwd.
Zou wel gemakkelijk zijn als je altijd je geld terugkrijgt als tickets plots goedkoper zijnZo zit de markt helaas niet in elkaar. Als jij boekt en de maatschappij heeft een maand later plots een promotie of om een andere reden zijn de tickets goedkoper, dan ga je echt niet zomaar je geld terug krijgen. De hele business van luchtvaart is net gebaseerd op het feit dat de ticketprijzen fluctueren. Als KLM iedere klant zou moeten waarschuwen dat de vlucht die ze boeken 2 weken later in promo gaat zijn, dan zouden ze heel veel geld mislopen.