Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niwla schreef:Gaaf shilady! Waar ga je heen? NYC?
.
liberty schreef:ik ga morgen eens bellen met KLM. Wij hebben een maand geleden voor 5 personen tickets geboekt naar Calgary, zijn ze nu bijna 125 euro goedkoper, per persoon! Op dezelfde vlucht..
M_aaike schreef:Mag ik me hier ook melden?![]()
Ons plan is om deze zomer met ons gehele gezin ongeveer 2 weken naar de USA te gaan! Super spannend natuurlijk!![]()
We hebben familie dicht bij New York wonen en willen daar eerst een paar dagen heen. Daarna willen we heel graag een auto huren en gaan rondreizen. Onze eerste gedachte is om rustig naar Miami te rijden en van daaruit weer terug te gaan naar Nederland.
Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht nog tips voor ons? Zowel over bezienswaardigheden als over hotels, campers, auto huren, visa etc.? Zoals jullie lezen zijn wij echte leken als het gaat om Amerika en een rondreis en ik hoop dan ook dat jullie ons een beetje verder kunnen helpen.
purny schreef:Ik ben ook jaloers dat mensen hier best vaak op vakantie gaan. Ik moet echt alles zelf bij elkaar leggen van mijn uitkering en ben al blij als ik volgend jaar of het jaar daarop kan gaan...
lifaya schreef:purny schreef:Ik ben ook jaloers dat mensen hier best vaak op vakantie gaan. Ik moet echt alles zelf bij elkaar leggen van mijn uitkering en ben al blij als ik volgend jaar of het jaar daarop kan gaan...
ik moet ook echt alles bij elkaar leggenik werk bij een burger king
is nou ook niet echt een vetpot haha