Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Ik kreeg een bandje dat het druk was. Dat tot 10 mei alles geannuleerd is en dat zij nog niet weten wat er gebeurt met de reizen na 10 mei.![]()
Dus ik heb maar opgehangen.
Daar was ik al bang voor.
Wel gek. Want tot 15 mei kom je Griekenland niet in
raket schreef:Nou dat is ook irritant. Ik verwacht juni niet te kunnen gaan. Maar afhankelijk van de maatregelen willen we kijken wat wel kan en of dat als verantwoord wordt gezien.
We kijken nu naar wandelroutes binnen de regio die we niet kennen.
Ik had er lang naar uitgekeken. En ik kan het beter handelen als het gewoon geannuleerd wordt.
Maar goed, dat is iets wat in het niets valt met de gevolgen voor andere mensen.
. Maar even aankijken wanneer we gaan herplannen, er schuift al het een en ander door momenteel. MarlindeRooz schreef:Neem aan dat mensen met een beetje gezond verstand dit jaar niet op vakantie gaan? Geen idee hoe gezellig het je lijkt om in een Grieks ziekenhuis te liggen?![]()
Als je het al gehad hebt is het anders.
Ik spaar wel extra geld en dan volgend jaar maar 12 dagen weg ipv 8.
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Ik heb nog steeds niets gehoord van Tui en als ik inlog, dan telt Tui nog steeds af. Nog 20 dagen tot mijn vakantie naar Rhodos.![]()
Was het maar zo..
Je had toch nog een vakantie geboekt naar Griekenland?
Of ben ik in de war met iemand anders
MarlindeRooz schreef:Neem aan dat mensen met een beetje gezond verstand dit jaar niet op vakantie gaan? Geen idee hoe gezellig het je lijkt om in een Grieks ziekenhuis te liggen?.