Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niwla schreef:Ik kom hier ook weer even binnen vallen. Ik lees al een poos mee, we hebben vorig jaar de oostkust gedaan (zelfs een mini-USA-topic-meeting gehad) en vandaag geboekt voor de westkust! 3 weken met de camper een rondje SF!
Suuskipje: ik kijk vaak op chaser.nl of momondo.nl voor goedkope tickets. Dit zijn vergelijkingssites en werken erg fijn vind ik.
Ossie96: bij ons waren de drop off kosten ook $ 600,00 maar omdat in onze reispapieren een bedrag van $ 350,00 stond hebben we na heeeeel veel gepraat toch die $ 350,00 kunnen betalen. Dan moesten we wel onze huurauto upgraden, maar dat bedrag hebben we toen netjes van de reisorganisatie weer terug gekregen omdat zij het verkeerd aangeleverd hadden.
Stephanie_M schreef:Je kan bij Kilroy gratis een offerte opvragen voor een huurauto, heb ik al 2x gebruikt en zij regelde alle juiste verzekeringen en kosten!
KLM heeft nu ook weer werelddealweken en zitten echt goede prijzen bij!
Stephanie_M schreef:Leuk rondje westen! Al idee wat je gaat bezoeken? Hoe ga je het doen met de camper in de steden?
Lielle schreef:Stephanie_M schreef:Je kan bij Kilroy gratis een offerte opvragen voor een huurauto, heb ik al 2x gebruikt en zij regelde alle juiste verzekeringen en kosten!
KLM heeft nu ook weer werelddealweken en zitten echt goede prijzen bij!
viel mij tegen eigenlijk. Heb op http://www.goedkoopstevliegtickets.nl een rechtstreekse vlucht gevonden in augustus (dusseldorf) onder de 500 euro, KLM in die tijd naar Vancouver (beste optie) is ongeveer het dubbele.