Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn check-in koffer zit vol (kan nog wel bij maar weegt ca 22,5 kilo
) en ik moet nog voor vriendin make up bij Sephora halen
dus tjah. Ik doe al dikke lading kleren aan, scheelt want het is fiets koud wanneer ik vertrek
hopelijk vliegt het gewoon haha
lifaya schreef:Ik zit nu nog niet in NYC ik vertrek morgen ochtend :p maar hier was het gisyerenavobd -11best koud hihi. Morgen word het nog kouder! Ook in NYC! Ik ga vandaag een ticket voor Rockefeller boeken, ga ik dat als eerste doen want anders ga ik dood van de kou zo hoog xD
en met neerslag zie je ook niet zoveel
Zou zonde zijn als je net aan een dag vast zit.
lifaya schreef:vooral het shoppen doet het goed in NYC haha
helaas mag ik écht niks meer kopen voor mezelfMijn check-in koffer zit vol (kan nog wel bij maar weegt ca 22,5 kilo
) en ik moet nog voor vriendin make up bij Sephora halen
dus tjah. Ik doe al dikke lading kleren aan, scheelt want het is fiets koud wanneer ik vertrek
hopelijk vliegt het gewoon haha
hij zat vol vol. Ik mocht 30 kilo meenemen maar hij woog 23,9. De rest in de koffer van mijn broer gedaan. Volgende keer neem ik echt heeeeel weinig mee! Ik had veel kleding, 2 paar Corral Boots gekocht, 2 riemen, Nikes, parfum.
mochten 2x 32 pp... Maar 32 ga ik nooit in een koffer krijgen geloof ik haha!
ernstig. Mocht ik toch teveel in mn koffer hebben haal ik de limonadepoeder er uit, weegt 500gr en dat doe ik in mn cameratas. Komt goed denk ik haha Lara_ schreef:Toen ik terug verhuisde vanuit LA had ik drie koffers waarvan 1 31,8 kg woog![]()
Mijn zus heeft op het vliegveld in NY ook een keer overgewicht gehad en toen zei de man achter de balie "Girl I ain't gonna punish you for that extra pair of shoes you bought"

) en vandaag geboekt voor de westkust! 3 weken met de camper een rondje SF!
. Kan nu op Houston vliegen voor 600 euro. Maar aan de ene kant vind ik het zonde om zoveel geld uit te geven om alleen m'n vrienden op te zoeken en verder niets speciaals te doen. Aan de andere kant is Amerika altijd leuk
. Luxeprobleem haha. Zou dan een paar dagen in Houston blijven en daarna een paar dagen in Cleveland, MS.
. In Florida heb je soms geen drop-off kosten volgens mij. Tenminste dat heb ik wel eens gezien bij Alamo. Maar ja daar heb je niks aan als je naar NY wilt.