Ben er in september nog langsgereden trouwens, onderweg naar vrienden.

Yasmine: Seattle zelf vind ik persoonlijk ook niet super, maar de omgeving... Ik zou er zo gaan wonen als ik de kans had.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
classeygurl schreef:Bedankt voor de reacties meiden! Wij gaan lekker zelf boeken
liberty schreef:classeygurl schreef:Bedankt voor de reacties meiden! Wij gaan lekker zelf boeken
je moet eens kijken op http://www.sponsorkliks.nl, als er een vereniging bij zit van jou, of bij jou in de buurt, en je klikt via hun pagina KLM aan, dan krijgt die club wat sponsorgeld. Mocht er niemand bij zijn dan weet ik er wel een
Wij zijn ook druk aan het plannen voor 2015, ditmaal Canada en een stukje USA (oa boeing fabriek)
Dorien1 schreef:Regenpech kun je altijd hebben, ook buiten hartje zomer. Wij waren er begin mei en hebben erg veel regen gehad, voordeel is dat het niet koud is.Fijn te lezen dat jullie hier toch geen slechte ervaring hadden die periode. Beetje regen daar kan ik mee leven
Ossie96 schreef:Ik wil heel graag naar NY dus we hebben nu het plan om met de auto van Florida naar NY te rijden gedurende drie weken. Deze kant heeft hij nog niet gezien (behalve NY dan) en het lijkt ons allebei erg mooi en gevarieerd. Heeft iemand van jullie dit stuk al eens gedaan of misschien gedeeltelijk?