Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Issy schreef:Ieder zijn eigen smaak, maar zo'n piratenschip vind ik dus aan aanfluiting, heeft niks met Tunesie te maken is misschien leuk voor kinderen. Nabeul is idd wel een leuke tip, de markt is best leuk daar.
Zwitsal schreef:ooh tunesie..
ik wil nog steeds ZO graag met mn vriend erheen..
alleen ziet hij het niet zo heel erg zitten met die kamelen enz.
heb alleen een geweldig luxe (5 sterren) hotel gevonden wat in juni nog best te betalen is.. dus nu ga ik gewoon net zolang zeuren tot hij mee wil (A)
Issy schreef:miejmoon schreef:Ik ben afgelopen mei naar tunesie geweest. In Port El Kantoui. Het hotel was El moudradi Port el Kantoui. Echt een aanrader. In Port El Kantoui trokken ze haast niet aan je. Je kon vaak gewoon rustig in de winkeltjes kijken.
Dat is ook zeker een leuke plek om te zitten!
bedouin schreef:Zwitsal schreef:ooh tunesie..
ik wil nog steeds ZO graag met mn vriend erheen..
alleen ziet hij het niet zo heel erg zitten met die kamelen enz.
heb alleen een geweldig luxe (5 sterren) hotel gevonden wat in juni nog best te betalen is.. dus nu ga ik gewoon net zolang zeuren tot hij mee wil (A)
Djerba kan ook erg leuk zijn. Via een stel amerikaanse vrienden kwam ik op deze B&B uit. Ik ken het zelf niet maar het lijkt mij erg leuk.
Nou woon ik zelf in Tunesie en veel meer landinwaarts aan de rand van de woestijn.
De route vanaf Djerba naar Matmata vind ik erg mooi en leidt langs olijfboomgaarden en langzaam door heuvels en later door bergen.
Ik ga deze route vaak en verveelt me nooit.
Voor avonturiers die eens zin hebben om een auto te huren en zelfstandig door Tunesie te reizen is de Starwars route misschien een leuk idee.
Voor voordelig een auto huren verwijs ik meestal door naar CamelCar -even googelen.
Excuus voor het spammen -speciaal voor Issy- en ik vind dit een fijn plaatje: per berber paard door de woestijn. Dat is ook Tunesie!:
http://lh6.ggpht.com/_sg2_ysmRxe8/S0BiH ... C04431.JPG
Zwitsal schreef:edit.. dat BB ziet er ook echt helemaal geweldig uit.. echt ontzettend mooi!
alleen zijn die prijzen natuurlijk zonder lucht en dat vind ik altijd een beetje tricky..
wat als je net een goede vlucht kan vinden enz..
Zwitsal schreef:zucht vikki ^^...
Ja ik had al even kort gezocht op vluchten naar djerba..
maar ik kom of op prijzen van 500-1000 euro uit..
of op sites (transavia, klm) die niet verder plannen dan maart. dus daar schiet je ook niet zoveel mee op.
maarja, eerst mn vriend maar eens overtuigen dat tunesie echt heel leuk is (zolang hij maar niet op een kameel hoeft gaat ie hoop ik wel mee).
Weet iemand hoe het zit met het vegetarische eten? want als mn vriend (vegetarier) een hele weeg sla moet eten wordt het natuurlijk niets:P
Zwitsal schreef:zucht vikki ^^...
Ja ik had al even kort gezocht op vluchten naar djerba..
maar ik kom of op prijzen van 500-1000 euro uit..
of op sites (transavia, klm) die niet verder plannen dan maart. dus daar schiet je ook niet zoveel mee op.
maarja, eerst mn vriend maar eens overtuigen dat tunesie echt heel leuk is (zolang hij maar niet op een kameel hoeft gaat ie hoop ik wel mee).
Weet iemand hoe het zit met het vegetarische eten? want als mn vriend (vegetarier) een hele weeg sla moet eten wordt het natuurlijk niets:P