Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatastrof schreef:Best gezellig vertoeven is het toch wel in de camper, gelukkigIk had altijd ook giga stress als er werken waren in het huis van mijn ouders. Het voelt als indringers. Dat heb ik nu ook met de bezichtigingen van mijn huurhuis dat te koop staat. Telkens erna vind ik het een vieze gedachte dat er zo maar vreemde mensen in mijn huis rondgelopen hebben, brr.
Kwestie van loslaten. Maar blijft niet leuk. Ik hoop dat ze flink én GOED doorwerken.
Monique1963 schreef:CrazyCat schreef:Strapless sport bh. Daarvan ontgaat me het nut eventjes moet ik zeggen.
Vanwege nekartrose verdraag ik niets in mijn nek. Zeker geen sport-bh's. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar iets dat met paardrijden wel ondersteunt maar niet in mijn nek trekt. En iemand hier in het topic had dé oplossing. Vandaar!
CrazyCat schreef:Strapless sport bh. Daarvan ontgaat me het nut eventjes moet ik zeggen.
Vanwege nekartrose verdraag ik niets in mijn nek. Zeker geen sport-bh's. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar iets dat met paardrijden wel ondersteunt maar niet in mijn nek trekt. En iemand hier in het topic had dé oplossing. Vandaar!
Ah kijk een logische verklaring. Mijn nek is zo'n beetje het enige aan mij waar ik weinig last van heb dus daar had ik even niet aan gedacht.
karuna schreef:De camper is ook mijn redding hoor bij verbouwingendan beschouw ik mijn huis even onbewoonbaar en is de camper mijn huis, nu was mijn huis ook onbewoonbaar steeds daardoor dat scheelt.
Maar wat ik zie en lees klinkt het niet als een erg betrouwbare partij om de werkjes gedaan te hebben. Peuken rondslingeren en vuil van zich afgooien, oef dan hebben ze aan mij echt de verkeerde, de verhuizers oa maakten daar een zootje van. Ik ben op een gegeven moment onploft toen er een voor de zoveelste keren de peuken bij de buren in de tuin gooide.![]()
Vuil hoort in de prullenbak. Roken moet je zelf weten maar niet op mijn terrein en de peuken maak je uit en neem je mee of doe je in dit bakje met water.Ik moet zeggen ik ben daar kennelijk zo duidelijk in
dat ze het na hooguit een misstap wel laten verder (alleen een van die verhuizers was een eikel, daarna ook ontslagen trouwens. Die functioneerde toch al niet fatsoenlijk) , ik zeg er altijd bij, ik ga ervan uit dat jullie thuis ook niet de smerigheid van jullie afgooien. Doe het hier dan ook niet
Monique1963 schreef:crazycat schreef:Ik ben inmiddels op medicijn nummer 6 voor mijn Psoriasis Arthritis, maar helaas vergroeit mijn duim nog steeds. Zit vooral in mijn handen en onderrug, maar bij vlagen echt overal.
Balen voor je. Je bent nog best jong om al zoveel te hebben. Sterkte er maar mee.
Monique1963 schreef:Ik kan het me helemaal voorstellen dat je een verzorgpaard gaat zoeken. Ik heb ook erg genoten van de buitenrit op de manege. Het is fijn om met een paard bezig te zijn, weer een team te zijn. Ik hoop voor jou dat je iets vindt dat je helpt.
CrazyCat schreef:Monique1963 schreef:Ik kan het me helemaal voorstellen dat je een verzorgpaard gaat zoeken. Ik heb ook erg genoten van de buitenrit op de manege. Het is fijn om met een paard bezig te zijn, weer een team te zijn. Ik hoop voor jou dat je iets vindt dat je helpt.
Dank je, ik hoop het ook ik ben inderdaad nog veel te jong voor dit soort ellende.
Er zijn nog wel wat middelen die ik kan uitproberen, maar het pak a4-tjes met risico's dat ik moet ondertekenen wordt alsmaar groter. Ik gebruik nu sinds 3 weken het middel Rinvoq. Beter niet googelen als je niet wil schrikken.
Als het goed is is er een stal opgehouden met lessen en verleasen nu paarden en hebben ook met name grote paarden. Ik kan met 1m83 en 80 kilo niet overal meer zo opstappen. Een vriendin gaat daar toevallig einde van deze week heen en vraagt dan meteen even om informatie.
Monique1963 schreef:Ik ga je A4'tjes niet doorlezenHoop dat je wat vindt wat bij je helpt. En het zou gaaf zijn zeg weer paardrijden. Ik heb hier ook wel eens naar Leasen verzorgpaarden gekeken, maar het kost een beetje zeg! Mensen die een bijrijder zoeken, laten vet betalen, dat vind ik dan raar. Ik kan me nog wel voorstellen dat ik hier pension aanbiedt tegen dat ik erop mag rijden of zoiets, maar ik wil er op dit moment niet meer dan 4 hebben.
Monique1963 schreef:Ja dat klinkt zoals het hier ook zo ongeveer is. Hier betaal je ongeveer 60 euro pm voor leasen voor een buitenrit paard. Maar ik zou geen bijrijdpaard buiten mijn stal willen hebben, want nog meer uitmesten is niet waar ik zin in heb.
CrazyCat schreef:Monique1963 schreef:Ja dat klinkt zoals het hier ook zo ongeveer is. Hier betaal je ongeveer 60 euro pm voor leasen voor een buitenrit paard. Maar ik zou geen bijrijdpaard buiten mijn stal willen hebben, want nog meer uitmesten is niet waar ik zin in heb.
Dat klinkt goedkoop of heb je dan maar 1 dag per week of zoiets?
De meesten hier vragen voor 2x per week over de 100 euro prive. Ik ben daar gewoon te ouderwets voor.
Monique1963 schreef:Best veel geld joh. Het voordeel is wel dat hij de verdere kosten uiteraard krijgt, zoals smid etc. EN minder verantwoordelijkheid.
En het blijft natuurlijk goedkoper dan een eigen paard op pension moeten zetten.
Het is ook goedkoper dan een paard huren per rit.
Maar voor mij blijft het voor mij persoonlijk te idioot voelen omdat ik zelf alles heb en kan geven.
CrazyCat schreef:Monique1963 schreef:Best veel geld joh. Het voordeel is wel dat hij de verdere kosten uiteraard krijgt, zoals smid etc. EN minder verantwoordelijkheid.
En het blijft natuurlijk goedkoper dan een eigen paard op pension moeten zetten.
Het is ook goedkoper dan een paard huren per rit.
Maar voor mij blijft het voor mij persoonlijk te idioot voelen omdat ik zelf alles heb en kan geven.
Als ik een mogelijkheid aan huis had, had ik mijn paard nooit verkocht.
Ik heb natuurlijk geen eigen paarden meer dus dan is dit best wel een optie.
Monique1963 schreef:karuna schreef:De camper is ook mijn redding hoor bij verbouwingendan beschouw ik mijn huis even onbewoonbaar en is de camper mijn huis, nu was mijn huis ook onbewoonbaar steeds daardoor dat scheelt.
Maar wat ik zie en lees klinkt het niet als een erg betrouwbare partij om de werkjes gedaan te hebben. Peuken rondslingeren en vuil van zich afgooien, oef dan hebben ze aan mij echt de verkeerde, de verhuizers oa maakten daar een zootje van. Ik ben op een gegeven moment onploft toen er een voor de zoveelste keren de peuken bij de buren in de tuin gooide.![]()
Vuil hoort in de prullenbak. Roken moet je zelf weten maar niet op mijn terrein en de peuken maak je uit en neem je mee of doe je in dit bakje met water.Ik moet zeggen ik ben daar kennelijk zo duidelijk in
dat ze het na hooguit een misstap wel laten verder (alleen een van die verhuizers was een eikel, daarna ook ontslagen trouwens. Die functioneerde toch al niet fatsoenlijk) , ik zeg er altijd bij, ik ga ervan uit dat jullie thuis ook niet de smerigheid van jullie afgooien. Doe het hier dan ook niet
Hi Karuna, ja bijzonder dat normen en waarden zo kunnen verschillen. Goed van je dat je uitspreekt wat je stoort. En dan de peuken bij jouw buren gooien, wat schijnheilig! Ik denk dat deze mannen bij hunzelf ook gewoon de peuken neergooien. Daar vind ik het wel types naar. Maar ja.
Ik denk dat ze niet weten dat het zomertijd is, want ze zijn er nu om 10u nog steeds niet.