Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eskimo schreef:Ha iedereen, wij vliegen binnen 3 dagen naar Edinburgh met Easyjet, is het voldoende om 3 uur van te voren op Schiphol aanwezig te zijn of toch voor de zekerheid 4 uur? De vlucht is om 13:15...
Karin schreef:Nog niemand bij wie de vlucht kort van tevoren werd geannuleerd? Een kennis van me zou zondagavond naar het concert van de Rolling Stones in München. Lang geleden allemaal geregeld, zou zondagochtend om 9.35 uur vliegen, mooi op tijd op Schiphol, een vlucht eerder vertrok zonder problemen... kreeg hij dit om 8.15 uur:
[ [url=m/0xG9rM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervangende vlucht was die dag niet mogelijk, trein om op tijd te zijn ook niet, auto/rijbewijs heeft hij niet. Hij was aardig teleurgesteld, zeg maar (feitelijk was hij laaiend). Je zou maar ergens op tijd moeten zijn vanwege een uitvaart, iemand die op sterven ligt of andere familieomstandigheden.
Karin schreef:Nog niemand bij wie de vlucht kort van tevoren werd geannuleerd? Een kennis van me zou zondagavond naar het concert van de Rolling Stones in München. Lang geleden allemaal geregeld, zou zondagochtend om 9.35 uur vliegen, mooi op tijd op Schiphol, een vlucht eerder vertrok zonder problemen... kreeg hij dit om 8.15 uur:
[ [url=m/0xG9rM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervangende vlucht was die dag niet mogelijk, trein om op tijd te zijn ook niet, auto/rijbewijs heeft hij niet. Hij was aardig teleurgesteld, zeg maar (feitelijk was hij laaiend). Je zou maar ergens op tijd moeten zijn vanwege een uitvaart, iemand die op sterven ligt of andere familieomstandigheden.
Miran schreef:Kunnen jullie bij online inchecken trouwens plaatsen kiezen? Wij begin mei niet, nou is dat op zich niet zo erg maar ze hadden ons op 3 individuele plekken uit elkaar gezet en dat is met een kleuter mee niet echt handig… Mocht ook eigenlijk niet zeiden ze maar zowel telefonisch als op Schiphol konden we dat niet recht krijgen. Gelukkig in het vliegtuig zelf met medepassagiers wel kunnen regelen maar ik heb daar wel even stress van gehad. Voor de terugvlucht stond het eigenlijk ook zo maar heeft Sunweb ons naast elkaar laten zetten.