Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ievie schreef:Ik heb de indruk dat het voor de Paralympics is, gezien het logo in de e-mail.
manic schreef:Horses.nl meldt dat er morgen 14000 tickets voor de paardensport in de verkoop gaan!
https://www.horses.nl/evenementen/olymp ... e-verkoop/
_bloempje01_ schreef:Ik was er doorheen maar moest even 30 seconden lezen welke kaarten nu wat precies waren en toen was ik te laat .
En daarna inderdaad alleen nog hele dure en dat had ik er niet voor over. Uiteindelijk wel 4 kaarten gekocht voor Tennis, voor de ervaring .
Ashleytjuhh schreef:_bloempje01_ schreef:Ik was er doorheen maar moest even 30 seconden lezen welke kaarten nu wat precies waren en toen was ik te laat .
En daarna inderdaad alleen nog hele dure en dat had ik er niet voor over. Uiteindelijk wel 4 kaarten gekocht voor Tennis, voor de ervaring .
Tip voor de volgende keer is gelijk even de kaarten in je mandje te gooien dan blijven ze even gereserveerd voor je en kun je lezen.
Nog een paar kijken helpt ook wel altijd + volgend jaar is de doorverkoop er van ik denk dat daar nog wel het ea vrij komt