Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik vind het aanbod qua eten ook erg goed en gevarieerd! Bij Station Oost is het vaak wel heel druk en vind ik het iets minder fijn om te eten.
Wij gaan vaak naar het restaurant met onderwater/dierenthema. Ik weet de naam even niet.
Petrichor schreef:Ik heb gereserveerd hij restaurant de Proeftuyn is dat wat? Zie hier nu zoveel voorbijkomen dat ik twijfel.
Edit: toch maar geannuleerd, dacht dat dit een beetje het zelfde was als het restaurant bij het Efteling Hotel. Maar van deze menukaart werd ik niet echt vrolijk.
Waar moeten we heen als je van lekker eten houd voorafje iets van carpaccio hoofdgerecht iets van schnitzel, varkenshaas, lamsrek of mixed grill?
dalena schreef:Petrichor schreef:Ik heb gereserveerd hij restaurant de Proeftuyn is dat wat? Zie hier nu zoveel voorbijkomen dat ik twijfel.
Edit: toch maar geannuleerd, dacht dat dit een beetje het zelfde was als het restaurant bij het Efteling Hotel. Maar van deze menukaart werd ik niet echt vrolijk.
Waar moeten we heen als je van lekker eten houd voorafje iets van carpaccio hoofdgerecht iets van schnitzel, varkenshaas, lamsrek of mixed grill?
Wapen van Raveleijn misschien? Ben er zelf nooit geweest
secricible schreef:wij hadden bedacht om in November ter nagedachtenis aan mijn man een weekend met onze beider gezinnen (7 volwassenen en 2 kinderen) een weekend efteling te doen met overnachting in het hotel, maar jeetje wat wordt dat moeilijk gemaakt.
Probeer nu of ik via de telefoon iets gedaan kan krijgen, maar hang al meer dan een half uur in de wacht met slechte kwaliteit eftelingmuziek en geen enkele indicatie hoe lang die wachtrij nog duurt.
secricible schreef:eens, maar er was een voorkeur voor een hotel dus dan valt dat af. Bovendien zijn die blijkbaar ook niet voor een weekend te boeken, maar meteen 3 nachten en ik heb gewoon een kind dat naar school moet. Lees nu dat 1 overnachting in het weekend in het hotel blijkbaar ook niet kan. Jeetje zeg....
Sizzle schreef:Ik ben vandaag geweest (met de verjaardagskorting)![]()
Suuuuuper rustig overal, bij de achtbanen gemiddeld 5-10 minuten wachten.
Wel jammer dat er een aantal atracties dicht waren maar ik snap ook wel dat ze dat nog kort voor de NL herfstvakantie willen doen.
Eigenlijk zouden we morgen gaan, maar dan gaat de hele dag stortregenen, dus gisteren nog snel de boeking gewijzigd en snel doorgereden naar NL (we zouden eigenlijk een dagje later komen).
Kind was helemaal waus van de M&M, is er iets van 5x achterelkaar doorheen gedenderd.
Vliegende hollander blijft ook gewoon erg leuk.
De fontijnshow om 18:15 vond ik ook serieus cool.