Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super mooi.
altijd oprecht geïnteresseerd in jou en ze proberen het er allemaal 't beste van te maken ondanks dat het soms lastige situaties zijn. Zo postive minded, zo anders dan in Europa 
Heb nog 2 plekjes in Namibië waar ik terecht zou kunnen, dus misschien dat eens proberen als ik weer de mogelijkheid heb om lang weg te gaan.
gaat mooie reis worden!manzano schreef:Ik zie nergens een filmpje![]()
Bij ons werden alle boottochten geannuleerd vanwege de te ruige zee. Was ik wel blij om haha. Althans, baalde dat het niet kon, maar had die zee niet op gewild.
Edit:
[ [url=m/kB1Fko.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/obrslw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft onder de locals ook een leuke bijnaam maar die ben ik vergeten, iets met dat je daar altijd het slechtste weer hebt van heel Zuid-Afrika.
maar wel veel pech gehad met de walvissen. Vaak de boottocht geannuleerd, ook een keer halverwege terug gegaan omdat de zee te wild was, die tocht was echt geen pretje aangezien ik al angst heb voor open water

wij hebben die gezien in plettenberg trouwens. Ze passeren daar twee keer per jaar en de andere maanden zie je meer de zuidkapers die je ook in hermanus veel ziet. Als ik het goed onthouden heb allemaal.
) waar je ook uitzicht hebt op een baai waar regelmatig walvissen zwemmen. Ik heb ze niet gezien maar mijn vader claimt dat hij er meerdere heeft gezien vanaf dat punt. Sowieso een aanrader trouwens, mooie huisjes en echt een uitzicht waar je U tegen zegt. Supervixen schreef:In Mozambique konden wij in Tofo de walvissen zien springen vanuit ons huisje op een heuvel. Wel heel in de verte, maar toch heel gaaf!
Eline1510 schreef:Wij hebben een walvis gezien op de boot terug van Robbeneiland naar wal, ook gevalletje enorme mazzel! Trip naar Hermanus ging niet door ivm de wind en zo alsnog een gespot!
dát is pas vet!