Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We zaten bij Washington in de buurt op een kamer waar de airco het niet deed terwijl het 38 graden was, we hadden geen wifi bereik en toen ik de badkamer inliep vond ik daar een soort invasie van kakkerlakken. Had bijna een hartstilstand en toen zijn we maar om een nieuwe kamer gaan vragen, die we gelukkig wel kregen.
Fitzroy schreef:Het was onze eerste Amerikareis, ver voor het internettijdperk, dus wisten wij veel.
Memorial Day, wasda
Stroom hadden we zelf nog genoeg in de batterijen gelukkig.
En toen moesten we ineens ook nog haasten om op tijd uit te checken uit het hotel
Emmaa_ schreef:toen ik de badkamer inliep vond ik daar een soort invasie van kakkerlakken. Had bijna een hartstilstand en toen zijn we maar om een nieuwe kamer gaan vragen, die we gelukkig wel kregen.
Afhandeling loopt nog bij kras/tui. Omzetten heeft veel geld en moeite en tijd en ellende gekost. Was toch daardoor een dure grap. Alleen al 120 euro belkosten. Ook dat hotel niet echt in de stemming voor compensatie overigens. Wyndham groep dit keer. Eerste hotel (nou ja ook meer motel) en orlando viel daar ook onder. Daar was pas kamer 3 goed genoeg maar ook daar afgeragd, veel stuk maar in ieder geval schoon
dat is nadeel van hotels die anderen kiezen. Weten nu wel, beter zelf doen ter plaatse
.maar nu hilton en days inn echt super hotels. 
auto zelf hotels doen tegen een leuk prijsje 16 dagen.
Vlucht naar San Francisco en camper zijn geboekt, daar blijven we eerst drie dagen en daarna gaat het avontuur beginnen!
Call it luck!
balance schreef:Shilady, ik heb begrepen dat prijzen omhoog gaan als je vanaf hetzelfde ip adres weer die site aanklikt. Altijd vanaf een ander adres (laten) kijken dus.

Gowlan schreef:balance schreef:Shilady, ik heb begrepen dat prijzen omhoog gaan als je vanaf hetzelfde ip adres weer die site aanklikt. Altijd vanaf een ander adres (laten) kijken dus.
Dat zijn ze zogenaamde cookies volgens mij, die moet je verwijderen mocht je iets gezien hebben en een ander moment weer willen kijken
Je kan moeilijk elke keer naar een ander adres toe om steeds achter internet kruipen
Dallista schreef:Stap zo het vliegtuig in, moeilijk te geloven dat er een volle maand voorbij is gegaan. Time flies when you’re having fun!
Heb weer heel veel gezien en lol gehad, en veel mijlen gemaakt. Was autorijden maar net zo relaxed in Nederland als hier...
Gowlan schreef:balance schreef:Shilady, ik heb begrepen dat prijzen omhoog gaan als je vanaf hetzelfde ip adres weer die site aanklikt. Altijd vanaf een ander adres (laten) kijken dus.
Dat zijn ze zogenaamde cookies volgens mij, die moet je verwijderen mocht je iets gezien hebben en een ander moment weer willen kijken
Je kan moeilijk elke keer naar een ander adres toe om steeds achter internet kruipen