Wij zijn met de stadsbus gegaan, van tevoren even op kaart opgezocht waar hotel lag en daar een screenshot van gemaakt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als het een plek is waar ik niet snel weer zou komen dan zou ik natuurlijk wel een/twee bezienswaardigheden willen zien denk ik xD

Heel veel plezier Brishna/Merel!
. In ieder geval wel toen ik er van midden april was.
Wij gaan morgen ('vannacht') al. Maar heb totaal niet het idee dat we op vakantie gaan.
Ook jullie veel plezier!
Hebben jullie nog leuke tips?

Zo eens kijken wat er allemaal te doen is.
We willen toch wel wat zien!
Het hotel liet ook te wensen over. Beneden in de lobby had je niet de mogelijkheid tot drinken halen en het personeel was ook maar matig. De badkamer was oud met een douchekop die je telkens zelf moest vasthouden en een oud douchegordijn. Het ontbijt werd gebracht in een doos, die ze de eerste ochtend hadden vergeten.
Niniane schreef:Je kon wel met de metro en tram gaan. Hebben we op een gegeven moment ook gedaan wamt we waren te moe om nog ver te lopen. We zijn zelfs gratis afgezet door een tram bestuurder. Het stereotype onvriendelijke Fransen is echt weer ontkracht. Alle mensen waaraan je wat vroeg waren behulpzaam of liepen zelfs met je mee naar de juiste bestemming.