Ben heel benieuwd naar de uiteindelijke foto's! (Moet die van mij ook nog steeds uitzoeken... ) Jullie hebben wel mooi weer steeds zo te zien
DieL_Zor
Geplaatst: 20-07-15 09:26
Ahh bah, choco en drop is geen combi
Volg dit topic al vanaf het begin. Nu al toffe foto's, ben erg benieuwd naar de uiteindelijke resultaten. Heel veel plezier!
Yv_
Geplaatst: 20-07-15 19:08
Gaaaff, jullie zijn er!! Veel plezier! En schroom vooral niet ons tussendoor wat fotootjes te laten zien . Heel heel plezier en geniet ervan! Ik tel nog ongeduldig af tot het ein-de-lijk september is
We hebben het meer dan geweldig we zitten nu in het hostel waar ik hoopte wifi te hebben om de vlogs te kunnen uploaden en wat foto's te plaatsen maar het internet is belachelijk traag, ik zit al een half uur maar nog steeds 0% dus dat gaat voorlopig niet lukken.
Gisteren zijn we in landmannalaugar geweest, ontzettend gaaf en bizar. Vandaag watervallen, ook heel leuk om mee aan de slag te zijn. Heb nu al een lading aan foto's waar ik onwijs blij mee ben. Wat een tof land
Ohh het ziet er echt onwijs gaaf uit!! Jammer van de slome wifi, maarja.. Ben erg benieuwd naar een compleet verslag! Volgend jaar staat IJsland hier op de planning